• Fillifjonkan05

Bim + 20, ingen mens, barnlängtan

Hej hej, alla! ????

Hoppas ni orkar läsa och hjälpa om ni har funderingar eller varit i samma sits! ????

Jag är som det står på bim +20.

Senaste mens var 19 nov.

Hade ägglossning i början av dec och jag och sambon myste ordentligt i många dagar, den 8de dec fick jag rosa på pappret och bruna flytningar som gick över efter 2 dagar. (nidis?) efter det INGET ????.. inga ömma bröst ingen vanlig pms som jag alltid annars har.. Förurom illamående i perioder och mol värk i perioder. Nu förra veckan bim + 14 och framåt har jag fått ömma bröst vårtor. Stora, och gråtmild svängningar ..

Vågar jag testa igen? Negativa test 4ggr hittills. Så orolig otålig, snälla hjälp vad tror ni?

Hur hade ni det?

• Svar på tråden Bim + 20, ingen mens, barnlängtan
  • anna7607

Testa igen. Jag hade konstig mens och åt p-piller. Plussade efter nio test och va då i v 14 hahaha. Ta kontakt med bm om det fortfarande är negativt. Ibland kan mensen hoppa över. Nu fyller hon snart 15 min lilla skrutta

• Treansresa

Håller tummarna idag:)

• KCEG

Håller tummarna för att det är eller blir ett fint plus nu när du testar! 

Hoppas hoppas hoppas!

• Miamorebambino

Hej

Jag är på bim+11 och testat negativ på +6 och +9. Jag tycker att det är jätte jobbigt. Så jag kan tänka mig att det måste vara jobbigare för dig. Hoppas att denna gång så visar det + för dig :)

• Fillifjonkan05

Hej, åh tack lila vad glad jag blir för allt stöd! Tack!

Tyvärr var det negativt.. Men ingen mens har kommit,

Jag testade med apotekets egna idag, alltså stickorna så har en kvar. Någon som testat med dom? :)

• Fillifjonkan05

Jag undrar hur man kan lura sin kropp så att mensen stannar upp helt i nästan en månad om det nu inte är graviditet.

Jag menar alla symptom jag haft vid pms är ju liknande en grav och man kan få för sig, men nu har jag ju haft helt tvärt om. Illamående känslig för lukter, nästintill så jag spytt. Och ingen pms vid mens.

Flygningarna har varit mkt mer och vitare under hela tiden.

Tjejmagen har från och till gjort ifrån sig lite mol värk men aldrig så jag trott mensen kommer.

Tittar i trosan varje dag men icke.

Nu börjar jag bli jätte kissnödig på morgonen också, så att man inte ens kan ligga kvar och snoza.

Man undrar ju hmmm.. :S

• anna7607
    Fillifjonkan05 skrev 2017-01-11 01:17:57 följande:

Hej, åh tack lila vad glad jag blir för allt stöd! Tack!

Tyvärr var det negativt.. Men ingen mens har kommit,

Jag testade med apotekets egna idag, alltså stickorna så har en kvar. Någon som testat med dom? :)

Jag fick negativt bim+4 med dom men positivt på cb digitalt med vecko prylen bim+5. Ta kontakt med bm tycker jag
Svar på tråden Bim + 20, ingen mens, barnlängtan