extremt kluven
Hej på er!
Jag har sedan 5-6 år tillbaka en riktigt god vän som jag pratat lite då och då med. Denna vännen har barn och sambo. Jag har under hela mitt liv aldrig haft problem med att prata sex och sånt öppet. Jag skäms inte för det och jag är långt ifrån pryd. Vilket har gjort att många gillar att snacka sex med mig. Inklusive min vän.
Det snacket eskalerade ungefär ett år innan jag träffade min sambo. Då fick jag även lite känslor för min vän. Jag sade klart och tydligt att ska detta fortsätta så bör du tänka över din familjesituation. För jag vill verkligen inte såra någon.
Det blev såklart inget och vi slutade där och då. Sedan blev jag gravid med min sambo och han är så bra för mig på alla sätt. Bästa jag någonsin haft då jag har haft en del otur med relationer. Problemet hos oss är väl att jag inte riktigt får den uppmärksamheten jag ber om och behöver för att må bra. Sexlusten är tillbaka nu efter ca 2 ½ år då jag bytte preventivmedel och jag har fått tillbaka stor del av mig själv.
Problemet är också att min vän börjar prata mer sex med mig igen. Inga problem för varken mig eller min sambo som vet hur jag är och älskar mig för den jag är. Men däremot så känner jag igen en sån galen dragningskraft till min vän.
Nu är vi båda dessutom i exakt samma familjesituation och jag hatar denna känslan. Min sambo är lite småtrött på mig då jag vill ligga typ 1 eller gärna 2ggr om dagen (han kommer lite för fort ibland så jag vill ju bli tillräckligt tillfredställd)
Min vän är galet het, är inte heller för på och slutar om jag ber om det. Problemet är att jag både vill och inte vill att det ska sluta. Jag har aldrig tidigare varit otrogen, jag vet hur det känns att få veta att ens partner vait det. Men samtidigt så är den här dragningskraften så extrem!! Jag menar, jag har haft ett gott öga på min vän i 5-6 år och detsamma för vännen till mig.
Vafan ska jag göra!?
Jag har pratat med min sambo om vad jag behöver, inte bara sex utan beröring och kyssar med och lite gulligull emellanåt och sånt som håller kärleken vid liv. Vi har kämpat med det ett tag då småbarnsåldern är tuff.
Har ni några goda råd att ge mig? Är så extremt kluven!!