Rätt nytt förhållande men osäker ändå pg av förflutna
Hej alla pinglor, behöver tips/ råd.
Gärna mer råd om hur jag ska komma fram till hur jag vet. Och inte ex "Inte bara dumpa killen" .
Det är så jag träffade världens snällaste finaste kille för 6 månader sen, Är tsm. som jag även känt många år tidigare men aldrig umgåtts så mycket .
Han är långt ifrån den typen jag dragits till tidigare. Vilket är jätte bra, då jag har en tendens till möta rövhåll, fuckboys osv. Så sån här kille jag är det jag vill/behöver , stabil,stadig och mogen. Och de är han på pricken!
Han har exakt allt de jag vill en kille ska ha plus vi vill samma sak. Men senaste veckorna slår tanken mig dådå.
Vet inte om hjärnan spelar mig ett spratt för detta gått så himla lätt och bra. (Vilket mina förra relationer och på g, inte några bra erfarenheter kring). Missbruk, otrohet osv. . Varit väldigt stormiga med mycket känslor.
Iaf nu känns något små är fel från min sida, typ någon oron kring han inte är rätt? Just för ini bombens kär i han har jag aldrig varit och vet inte om jag är kär ens? Gillar han? Och visst var de mer 3 första månader. Och osäker om han också är kär eller älskar mig på riktigt? Jag undrar de samma för mig själv är jag kär eller älskar han?
Mitt barn älskar han och han tycker om mitt barn, dem går magiskt fint ihop. och han är bra på alla plan Men älskar jag han på riktigt?
Mina andra förhållande där har känslorna varit så intensiva och aldrig känt osäkert jag älskar dem förutom om ngt dumt hänt för deras sida.
Och vilket både gör mig förvirrad, oroad , förtvivlad ?
Oron att är detta inte äkta ? Eller minskar den där intensiva förälskelse med ålder, är 26år, han 29år.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, relationen är ju rätt så ny inu och jag tycker om han mega mycket.
Och han "tror" "nog" allt är grönt, om inte han känner samma?
Vi blomstrade/tindrade ju inte direkt heller när vi började dejta utan allt föll på plats direkt, första relationen som aldrig varit så jobbigt med träffa fam/ ex som är barnens far.
Men inga fjärilar i magen , var kanske lite nervöst i början .
Vet egentligen inte vad jag vill ha för råd, har hänt mycket för mig också nyligen så vet inte om bara de som lurar mig att de är kanske inte så bra. Då jag är lite nere. Jag ser en framtid med oss men ändå inte eftersom verkar inga wow känslor där?
Råd och tips till en vilse tjej i sitt liv/relation ????Kram