• only me

orolig

Hej. Usch nu är jag orolig. Har hört så många skräckhistorier om uvi å graviditet.

Åkte in på akuten pga uvi. Fick antibiotika utskrivet å tog sista dosen i dag. Symptomen är borta osv men har lite sammandragningar i bland men inget som gör ont. När jag var på toaletten tidigare så upptäckte jag att slemproppen gått. Har varit väldigt törstig sen huvudvärk nu också å ryggvärk. Ska ringa bm imorgon men vad kan det vara för fel? Inte är väll förlossningen på gång? Är ju bara i vecka 22

• Svar på tråden orolig
  • Haiduchi

Ring bm och kolla imorgon men har för mig..... stt slemproppen kan återskapas om den går sönder tidigt i graviditeten.

Sammandragningarna är normalt.

Var i ryggen har du ont? Kan inte härleda det till något du gjort som tex gett tränings värk ?

• only me
    Haiduchi skrev 2017-01-11 23:16:54 följande:

Ring bm och kolla imorgon men har för mig..... stt slemproppen kan återskapas om den går sönder tidigt i graviditeten.

Sammandragningarna är normalt.

Var i ryggen har du ont? Kan inte härleda det till något du gjort som tex gett tränings värk ?

Ok det är bra att det återskapas. Det är mest övre delen av ryggen jag har ont. Har inte ansträngt mig eller liknande. Har fått sån huvudvärk å fryser så misstänker feber. Bara det inte är nån infektion eller nått.
  • Haiduchi

Om det är värkar du misstänker med ryggen så känns det myycket längre ner i ryggen, typ rumpan nästan när de väl börjar.

Om det är en vanlig infektion på g så kan man ju även få lite värk i kroppen.

• only me
    Haiduchi skrev 2017-01-11 23:51:54 följande:

Om det är värkar du misstänker med ryggen så känns det myycket längre ner i ryggen, typ rumpan nästan när de väl börjar.

Om det är en vanlig infektion på g så kan man ju även få lite värk i kroppen.

Ja bara det inte njurbäckeninfektion fast jag har ju behandlats med antibiotika :/ är ett stort frågetecken nu
  • Haiduchi

Har haft det en gång. Känns mer mitt i ryggen, som om man tryckte två knytnävar riktigt hårt konstant. Det var jobbigt.

Svar på tråden orolig