Attraherad av äldre man, som dessutim är min kiropraktor!
Hej!
Trodde aldrig att jag skulle skriva i ett forum om mina problem men jag håller på att bli tokig!
Jag är en tjej som är 26 år gammal och har de två senaste månaderna börjat gå till en kiropraktor med mitt ryggproblem. Han är otroligt skicklig och han gör underverk med min rygg! Enda sen mitt första besök har jag att tyckt att han är snygg och otrolig charmig. Han är i ca 40års åldern, så han är äldre än mig. Problemet nu är att jag blir mer och mer attraherad av honom! Jag själv har sambo sedan 5år tillbaka så jag får otroligt dåligt samvete över att jag känner den här attraktionen till min kiropraktor.
Vi pratar väldigt mycket med varandra när jag är på besöken och vi skämtar. Vet inte om han märker av att jag har ett intresse för honom. Det är något som gör att det känns som det ändå finns något mellan oss när jag är där. Har upplevt honom som lite flörtig emellanåt, jag vet att han inte är gift. Det är ju en ganska intim situation när han utför sin behandling också så det gör ju inte saken lättare. Jag vet inte hur jag ska hantera dessa känslor. Jag älskar min sambo men just nu har vi tappat gnistan helt och har nästan aldrig sex längre. Jag kan helt enkelt inte släppa tankarna och attraktionen till den här mannen! Behöver bara några kloka ord för känner att jag inte kan prata med någon om detta.