vill jobba Volvo Torslanda men svårt
Hej
Jag kan inte skriva så bra för jag har språkstörd dyslexi så jag hoppas att du kan respektera. Det är så här att jag har ansökt som in i (..) hos ett bemanningsföretag där dom lägger ut annonsen varje månad att bli anställd hos Volvo Torslanda Montör. Jag har minst 3 års erfarenhet inom Industriell och har kompetens/betyg Verkstadsutbildning och mycket mer..
Grejjen är så här att jag och min vän ansökte Volvo jobb hos bemanningsföretag. Hon fick tjänsten som har knappt erfarenhet och utbildning.
Jag kände mig direkt deprimerad eftersom då när jag var arbetslös sa nästan alla företag att jag måste skrapa några erfarenhet men nu när jag har.. så vill dom inte ha mig.
Jag frågade dom vad jag gjorde konstig på intervjun men dom svarade knappt.
Varför ansöker jag hos Volvo ivrig för att jag vill också känna en del vara stolt medarbetare samt det är ett utvecklingsföretag (osv) ;)
Jag tänkte ringa till Volvo och fånga någon arbetsledare..men är det klokt val, eller?
som sagt Jag vill jobba hos Volvo! Och hoppas att du kan ge mig ett feedback hur jag får jobb hos dom
Tack
-----
"Sök en annan tjänst/jobb"
"försök/kämpa"
får inte publiceras här! tack :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-04-04 16:11
Hej Alla! :D
Ville säga tack för feedback :)
Jag fick jobba på Volvo för en månad sen och trivs sååå jäääkla bra! Min drömjobb har uppfyllt! Jag har hamnat riktig bra team, längtar som fan till jobbet istället till skolan!
(Dessutom så börjar jag bli kär i en kollega)
Ångest och Kris är över. Ska inte berätta HUR jag gjorde! ;) :D Men måste säga det var rena helvette att jag grät till och med. :)