• Anonym (Slut)

Olycka vid analsex, hon gör slut med mig nu

Hej. Jag vet att ni kanske kommer tänka att jag ör en snorunge och att jag ska sluta oroa mig eftersom jag är 17 år.

Kolla. Min tjej gjorde slut idag med mig och ja e så jävla ledsen asså. Vi hade analsex och jag körde henne i analen. Sen när jag tog ut min snopp så fastade det en majs-bit på snoppen (inte bajs! Utan det va MAJS). För majs bryta ju inte ner i magen tror jag.

Iallafall...jag skrattade då o sa "hahahahah maaaaaajs ååååh!!!"

Och hon kastade kudden på mig och sa "du är så jävla taskig jävla idiot jag hatar dig vill inte se dig mer". Sen tog hon på sig kläderna och stack.

Vi har smsat efter hon stack och hon säger att hon inte vill se mig mer och att hon gör slut med mig. Jag har sagt förlåt för jag skrattade men hob skiter i det. Istället säger hon att hon ändå ville göra slut för hon tycker jag är ful.

Asså hon ljuger så mycket, senast igår sa hon att jag är skitsnygg flera gånger. Vadå har jag blivit ful på en dag eller?

Fattar inte hennes problem asså. Okej det va fan äckligt att hon tryckte ut majs på min snopp, men vadå asså om hon nu åt majs så äre väl fan inte hennes fel att hennes kropp inte bröt ner det? Plus hon måste fatta att under analsex kan allt hända.

Vad ska jag göra? Seriösa tips tack

• Svar på tråden Olycka vid analsex, hon gör slut med mig nu
  • Anonym (Bssbbs)

Låt henne vara och sluta ha analsex. Du kan ha det när du vuxit tilll dig och mognat.

Jag är 10 år äldre än dig, haft analsex i ganska många år och kan fortfarande tycka det är lite pinsamt om det kommer bajs på kuken - men det får man räkna med om man ska ha analsex. Jag hade också dumpat snubben om han sa som du gjorde.

Så, väx upp för fan och skyll dig själv

• Anonym (Ja du)

Jag skulle inte bara gjort slut. Jag skulle även lappat till dig. Fy fan vad okänsligt. Nä du trollet slicka dina sår i grottan.

• Anonym (iqnoll)
    Anonym (Bssbbs) skrev 2017-01-14 07:10:44 följande:

Låt henne vara och sluta ha analsex. Du kan ha det när du vuxit tilll dig och mognat.

Jag är 10 år äldre än dig, haft analsex i ganska många år och kan fortfarande tycka det är lite pinsamt om det kommer bajs på kuken - men det får man räkna med om man ska ha analsex. Jag hade också dumpat snubben om han sa som du gjorde.

Så, väx upp för fan och skyll dig själv

Kanske ska växa upp själv. Du närmar dig 30 och tror på en sådan här ts? Så det kan bli...
  • Aikido

Föreslår att du sparar majskornet, torkar det och poppar ett popcorn.

Sedan kan du sätta dig tillrätta med dator, surfplatta eller mobil i famnen och avnjuta ditt popcorn medan du läser svaren du får i denna tråd. Som inte ens förtjänar att kallas popcorntråd.

Det kan ju också vara så att ditt bordskick lämnar en del att önska och att majsen redan fanns på din kuk innan ni påbörjade själva akten.

• Anonym (Ji)

HAHAHA JAG DÖR! är också 17 år, tjej
    Hade skämts ihjäl om min pojkvän hade fått majs på sin kuk Hahah

Skriv typ ett sms att du vet att hon skäms och att du inte alls tycker att det är farligt eller äckligt och ge förslag att ni aldrig mer behöver ha analsex igen. Sen lägg på lite meningar om hur vacker hon är och hur bra ni har det tillsammans så fixar allt sig förhoppningsvis <3

Svar på tråden Olycka vid analsex, hon gör slut med mig nu