Borde jag stanna eller inte?
Hej. Jag har varit tillsammans med min pojkvän i ett år, och reste till Göteborg i en vecka i december. När jag var påväg hem fick jag reda på att min pojkvän samma dag tagit kontakt med ett av sina ex via tinder och snapchat. När jag sedan kom hem ifrågasatte jag honom och han blånekade totalt. Jag bestämde mig för att ta saken i egna händer och tittade igenom hans mobil, inget som jag nånsin skulle få för mig att göra om jag inte var misstänksam för något sånt här. Jag vet att han kan få för sig att ljuga om saker när han tycker att det blir jobbigt men oftast erkänner han efter ett tag. Fick då reda på att han blivit medlem på tinder och badoo (och sedan avregistrerat samma dag som jag kom hem) och att han även kontaktat några tjejer på snapchat på ett flörtigt sätt. Då berättade jag att jag tittat igenom hans mobil och upptäckt detta och han erkände och lovade mig att det aldrig ska hända igen.
Borde jag försöka glömma det här eller ska jag gå min väg? Det jag har sagt till honom är att jag vill försöka gå vidare tillsammans med honom, men det är svårt att göra detta, jag har inte pratat med någon annan om det. Måste ha åsikter utifrån också. Tack på förhand!