• Kasperina

Finns det någon regel om att starta likadana trådar gång på gång på gång på gång?

Jag kan givetvis låta bli att läsa dem, men dels tycker jag synd om personen som uppenbarligen är psykiskt störd, och dels stör det mig då det är ett ämne som berör mig.
    Jag gissar på att ca 100 trådar har startats den senaste månaden.

• Svar på tråden Finns det någon regel om att starta likadana trådar gång på gång på gång på gång?
  • Bertram

Mmm.. Typ trådar om längd...

• Monchichier

Nej det finns ingen regel om det. Det är fullt tillåtet här. Uppskatta bara hur många "är det här graviditetstestet negativt eller positivt"-trådar som startas varje månad. Eller "nu är det dags att gå ner 20 kilo på en månad"-trådar..

100 trådar på en månad är inte ens fyra om dagen, det räknas definitivt inte som spam.

• Kasperina
    Monchichier skrev 2017-01-14 12:59:31 följande:

Nej det finns ingen regel om det. Det är fullt tillåtet här. Uppskatta bara hur många "är det här graviditetstestet negativt eller positivt"-trådar som startas varje månad. Eller "nu är det dags att gå ner 20 kilo på en månad"-trådar..

100 trådar på en månad är inte ens fyra om dagen, det räknas definitivt inte som spam.

Skillnaden är att de trådar du nämner startas av nya personer hela tiden, de här trådarna startas av samma person. Ev är det samma person som hade en annan besatthet tidigare i höstas, för jag har inte sett några sådana trådar sen dessa började.
    Men det var det jag trodde. Dags att sluta titta på senaste inlägg helt enkelt
  • Sunshineyou
    Kasperina skrev 2017-01-14 13:28:44 följande:

Skillnaden är att de trådar du nämner startas av nya personer hela tiden, de här trådarna startas av samma person. Ev är det samma person som hade en annan besatthet tidigare i höstas, för jag har inte sett några sådana trådar sen dessa började.

Men det var det jag trodde. Dags att sluta titta på senaste inlägg helt enkelt

Att komma in på diskussion om enskilda medlemmar är enligt forumets ej tillåtet.

Rent allmänt finns det inga regler för hur många trådar om samma ämne som får startas.

På t,ex Flashback är det annorlunda.
Svar på tråden Finns det någon regel om att starta likadana trådar gång på gång på gång på gång?