• Anonym (magkänsla)

Ljuger han (igen?)

Min 37-åriga kille som jag varit ihop med i 2 år har varit otrogen mot mig förr, ljög om det och jag förlät det. 

Ikväll när vi gick runt i stan gick han och tittade på sin mobil var tionde minut. Detta gav mig irritation och jag undrade vad som var så intressant hela tiden i mobilen. Han berättar då att en av hans kunder (han är frisör) har erbjudit honom en sexuell realtion, en gift kvinna med barn, som efter att fått hans visitkort på frisörsalongen vill ligga med honom då hon är missnöjd med sexlivet hemma. Hon hade ikväll skickat en bild på sig sa han och skrattade. 

Jag blev rasande direkt och menade att han måste ha en del i detta. Han lät mig inte läsa meddelandena och inte se bilden. 

Han blev arg på mig och menade att han inte kan säga något för jag tror ju inte på vad han säger. Han skulle ju aldrig berättat detta om han låg med henne menar han. 

Men seriöst nu kvinnor och män här på FL: För att en gift kvinna ska börja sma och erbjuda sex måste väl han ändå ha flirtat med henne. Och för att skicka en bild måste väl det ha förekommit en ganska ingående chat innan. 

Ljuger han för mig igen eller har jag förlorat tilliiten till honom helt? 

• Svar på tråden Ljuger han (igen?)
  • DearFox

Om han nu inte har något att dölja kan han med gott samvete visa hela konversationen! Luktar lögn långa väga!

• Anonym (magkänsla)
    DearFox skrev 2017-01-15 00:39:34 följande:

Om han nu inte har något att dölja kan han med gott samvete visa hela konversationen! Luktar lögn långa väga!

Ja!

Han säger att han blev så arg att han då inte vill visa konversationen för mig för att "jag ändå inte litar på honom"! 

Men om han ville försäkra mig om att han talar sanning skulle det väl bara vara att visa mig! 
  • DearFox

Jag va tillsammans med en som ljög mig rätt i ansiktet i 5 års tid! Det där låter som en ren och skär lögn! Att bara vända på smeten och skylla på en sån sak för att undvika sin egna begravning är så genomskinligt!
    Mitt ex ringde till sexlinjer (med min mammas HEMTELEFON!), när räkningen på 300 spänn kom undrade hon vad det var, han slyllde på min bror som då va 12 år! Han erkände sen (FÖR MIN MAMMA) att det va han själv.. Jag frågadd vad han ens hade pratat om i telefonen, det ville han inte säga, för "det va inte viktigt"... Jag hade ställt den där killen mot väggen!

• Anonym (magkänsla)
    DearFox skrev 2017-01-15 01:02:35 följande:

Jag va tillsammans med en som ljög mig rätt i ansiktet i 5 års tid! Det där låter som en ren och skär lögn! Att bara vända på smeten och skylla på en sån sak för att undvika sin egna begravning är så genomskinligt!
    Mitt ex ringde till sexlinjer (med min mammas HEMTELEFON!), när räkningen på 300 spänn kom undrade hon vad det var, han slyllde på min bror som då va 12 år! Han erkände sen (FÖR MIN MAMMA) att det va han själv.. Jag frågadd vad han ens hade pratat om i telefonen, det ville han inte säga, för "det va inte viktigt"... Jag hade ställt den där killen mot väggen!

Fyfan

Min har ju ljugit mig rätt upp i ansiktet tidigare. Tjejen har var otrogen mot mig med sa han var gift och hade barn och att de bara var vänner. Att han kände hennes kille mm. Det visade sig vara ren lögn. Så han är ju kapabel till det och magkänslan säger dessvärre att även denna gång är det något lurt :( 

Blir så ledsen ville ha en seriös relation
  • DearFox

Jag hade krävt att se meddelandena han haft, visar han inte hade jag dumpat honom! Visar han och allt varit lögn, dumpat honom också. Och OM det gan sagt stämt, hade jag förklarat för honom varför jag var misstänksam. Det har ju hänt tidigare och att han faktiskt måste jobba upp tilliten, det är inte ditt jobb att få tillit för honom igen, det är hans jobb att få den!

• Anonym (magkänsla)
    DearFox skrev 2017-01-15 02:01:52 följande:

Jag hade krävt att se meddelandena han haft, visar han inte hade jag dumpat honom! Visar han och allt varit lögn, dumpat honom också. Och OM det gan sagt stämt, hade jag förklarat för honom varför jag var misstänksam. Det har ju hänt tidigare och att han faktiskt måste jobba upp tilliten, det är inte ditt jobb att få tillit för honom igen, det är hans jobb att få den!

Precis så är det! Jag kan inte få tillbaka min tillit genom att bara tro på honom.

Han sa dock att han aldrig skulle kräva att se i min telefon för att han litar på mig. Skillnaden är ju att jag aldrig ljugit för honom så hans tillit är ju inte förstörd. 

Usch han känns så falsk nu. Han kommer inte visa mig meddelandena och inte hur hon ser ut heller. Jag bad om att få se henne och han sa att hon var kort och tjock  och ful vilket jag inte tror ett dugg på. Som om han skulle slösa på sms på någon han inte tyckte var snygg.....

Jag tror tyvärr på min magkänsla och det känns inte bra :(( Samtidigt känns det så tråkigt att det kommer ta slut :(( Det kommer bli så ensamt :( Men det kanske är bättre än att må dåligt såklart men fy :(

• i-o

Sätt hårt mot hårt och dra. Det säger sig ju sig självt. Vill du dela ditt liv med en dylik?

Om du ens tänker tanken på att ta det där kan du väl förnedra dig själv lite mer liksom. Be han kissa dig i ansiktet o.s.v.

• Anonym (magkänsla)
    i-o skrev 2017-01-15 02:29:31 följande:

Sätt hårt mot hårt och dra. Det säger sig ju sig självt. Vill du dela ditt liv med en dylik?

Om du ens tänker tanken på att ta det där kan du väl förnedra dig själv lite mer liksom. Be han kissa dig i ansiktet o.s.v.

Du har inte fel.
  • i-o
    Anonym (magkänsla) skrev 2017-01-15 03:07:03 följande:
    Du har inte fel.
    Jag är sällan fel ute.
  • risenta

Nej fy vilken skitstövel!! Hade han inget att dölja så skulle han visa dig hans mobil. Usch jag blir så arg. Det spelar ingen roll om dom har legat eller inte, bara det att han ger ut sitt nummer och sen chattar med henne är illa nog. Nej snälla lova att du dumpar honom, du förtjänar en snäll och trogen man! Stannar du med honom så får du tyvärr finns dig i att ditt liv kommer att se ut såhär för han kommer ju knappast att ändra sig Lycka till och håll dig gärna uppdaterad här.

• Anonym (magkänsla)
    risenta skrev 2017-01-15 06:55:19 följande:

Nej fy vilken skitstövel!! Hade han inget att dölja så skulle han visa dig hans mobil. Usch jag blir så arg. Det spelar ingen roll om dom har legat eller inte, bara det att han ger ut sitt nummer och sen chattar med henne är illa nog. Nej snälla lova att du dumpar honom, du förtjänar en snäll och trogen man! Stannar du med honom så får du tyvärr finns dig i att ditt liv kommer att se ut såhär för han kommer ju knappast att ändra sig Lycka till och håll dig gärna uppdaterad här.

Precis så känner jag också. Jag tror han suttit och flirtat med henne och därför har hon fått mod nog att säga att hon vill ha sex med honom. Annars gör man inte det och man ger definitivt inte ut sitt nummer och man svarar definitivt inte och håller på och chattar om man inte är intresserad alls!!!! 

Är så arg på honom!!!

• Anonym (magkänsla)
    i-o skrev 2017-01-15 03:25:32 följande:
    Jag är sällan fel ute.
    Han låtsas som ingenting dessutom i sina morgon-sms. Det är irriterande. 
  • Anonym (lita inte på)

Håller med. Vore han helt oskyldig skulle han sagt "oj men gud, vet du vad som precis hände? En av mina kunder skickade en bild på sig själv, hon är ju inte klok!"  Sedan skulle han skickat ett "tack men jag är inte intresserad" 

Men att han bara skrattar om det men sen inte vill visa dig, säger mig att han på nåt vis gillade uppmärksamheten. Vet också att en del gör precis som han gjorde nu, säger till dig att han inte skulle nämnt det om han vore "skyldig", men det är ju en vanlig taktik. 

• i-o
    Anonym (magkänsla) skrev 2017-01-15 11:34:00 följande:
    Han låtsas som ingenting dessutom i sina morgon-sms. Det är irriterande. 
    Du får hitta en vettigare karl eller bli lesbisk.

Jag kan då säkerligen inte ge dig det du behöver. För jag har ingen aning. ;)
  • risenta
    Anonym (magkänsla) skrev 2017-01-15 11:32:31 följande:

Precis så känner jag också. Jag tror han suttit och flirtat med henne och därför har hon fått mod nog att säga att hon vill ha sex med honom. Annars gör man inte det och man ger definitivt inte ut sitt nummer och man svarar definitivt inte och håller på och chattar om man inte är intresserad alls!!!! 

Är så arg på honom!!!

Självklart att han har suttit och flirtat med henne. Det är så uppenbart att det blir pinsamt. Jag har väldigt svårt att tro att en människa ska vara så otroligt vulgär och har så pass bra självförtroende att hon skickar bild på sig själv och säger att hon vill ha sex om hon inte har fått någon slags uppmuntran från din kille. Pinsamt!!
  • John22

Han har noll rätt att säga "litar du på mig så behöver du inte se konversationen" efter att redan ha bevisat utom alla rimliga tvivel att han inte går att lita på.

Har han inget att dölja så visar han konversationen; vägrar han visa konversationen så har han utan några som helst tvivel gjort något han inte borde, och då är det bara att dumpa honom, vilket du borde ha gjort efter hans första otrohet.

• DearFox

Gör inte om mitt misstag! Han som ringde till sexlinjer på mammas hemtelefon, han var jag tillsammans med i 5 år... SLÖSADE 5 år av mitt liv på honom! Ta de åren och lägg på en kille som faktiskt uppdkattar dig och har nog med respekt att inte göra något sånthär!
    Mitt ex flirtade med grannen, flirtade med mina kompisar, letade snusk på chatroulette och jag råkar till och med veta att han mot sin flickvän efter mig också var otrogen. Han blev dessutom anmäld för misshandel så det var verkligen inte något kap!

• Anonym (magkänsla)
    Anonym (lita inte på) skrev 2017-01-15 11:36:19 följande:

Håller med. Vore han helt oskyldig skulle han sagt "oj men gud, vet du vad som precis hände? En av mina kunder skickade en bild på sig själv, hon är ju inte klok!"  Sedan skulle han skickat ett "tack men jag är inte intresserad" 

Men att han bara skrattar om det men sen inte vill visa dig, säger mig att han på nåt vis gillade uppmärksamheten. Vet också att en del gör precis som han gjorde nu, säger till dig att han inte skulle nämnt det om han vore "skyldig", men det är ju en vanlig taktik. 

Nu i efterhand så tror jag att han tror att han är smart. Genom att berätta för mig att någon håller på och sms honom så kan han alltid skylla på henne sen om jag skulle råka se en bild på naken kvinna i hans telefon. Det är ren bullshit och precis som du säger så verkar de tro att man ska gå på det där att man berättar och då har man inget att dölja. Skitsnack. 
  • Anonym (magkänsla)
    John22 skrev 2017-01-15 11:59:10 följande:

Han har noll rätt att säga "litar du på mig så behöver du inte se konversationen" efter att redan ha bevisat utom alla rimliga tvivel att han inte går att lita på.

Har han inget att dölja så visar han konversationen; vägrar han visa konversationen så har han utan några som helst tvivel gjort något han inte borde, och då är det bara att dumpa honom, vilket du borde ha gjort efter hans första otrohet.

Precis vad jag sa till honom men han vägrade ändå visa konversationen och till och med bilden: Jag fick inte se hur hon såg ut han envisades med att säga att hon var kort, tjock och ful. 
Svar på tråden Ljuger han (igen?)