Ljuger han (igen?)
Min 37-åriga kille som jag varit ihop med i 2 år har varit otrogen mot mig förr, ljög om det och jag förlät det.
Ikväll när vi gick runt i stan gick han och tittade på sin mobil var tionde minut. Detta gav mig irritation och jag undrade vad som var så intressant hela tiden i mobilen. Han berättar då att en av hans kunder (han är frisör) har erbjudit honom en sexuell realtion, en gift kvinna med barn, som efter att fått hans visitkort på frisörsalongen vill ligga med honom då hon är missnöjd med sexlivet hemma. Hon hade ikväll skickat en bild på sig sa han och skrattade.
Jag blev rasande direkt och menade att han måste ha en del i detta. Han lät mig inte läsa meddelandena och inte se bilden.
Han blev arg på mig och menade att han inte kan säga något för jag tror ju inte på vad han säger. Han skulle ju aldrig berättat detta om han låg med henne menar han.
Men seriöst nu kvinnor och män här på FL: För att en gift kvinna ska börja sma och erbjuda sex måste väl han ändå ha flirtat med henne. Och för att skicka en bild måste väl det ha förekommit en ganska ingående chat innan.
Ljuger han för mig igen eller har jag förlorat tilliiten till honom helt?