• Anonym (Kuksugen)

Bodycontact, bra eller dåligt?

Finns det medlemmar här som också söker likakönad kärlek(njutning) på Bodycontact?

Är det mest bara nätrunkare där?

eller har någon träffat seriöst folk där inne?

• Svar på tråden Bodycontact, bra eller dåligt?
  • Anonym (Bc one)

Bc har inte gett mig något vettigt faktiskt. Är man hetro och bara vill ha tjejer är chansen liten. Men vill man experimentera med både tjejer och killar skulle jag tro att chanserna ökar.

• thee1221
    Anonym (AnonymXXX) skrev 2020-04-27 15:23:14 följande:

superforum.online har funkat för mig

Testat. Ingen tjej är där och ingen svarar
  • kire

Är man och har haft konto där tidigare, både egen profil och parprofil. Med min egna profil träffade jag rätt många, såväl par som kvinnor, fick hela tiden mycket meddelanden.

Två saker gjorde att jag fick många inviter, den ena faktorn handlar om en tydlig och välskriven profil där jag beskrev vad jag sökte, par och kvinnor på temat dominans ihop med mina erfarenheter och preferenser. De flesta män har en profil som inte säger så mkt mer än att de vill "knulla" typ.

Den andra faktorn kan tyckas vara orättvis men så är sanningen. Size, penissize, stor kuk ihop med bra bilder. När det handlar om sexkontakter, såväl med par som med kvinnor så är definitivt stor kuk en väldigt vanlig och viktig faktor.

• Anonym (AnonymXXX)

det var nåt år sen jag var där kanske är annorlunda nu

thee1221 skrev 2020-05-05 01:53:17 följande:
    Testat. Ingen tjej är där
  • Fantomas666

Vi sökte efter en man som ville sätta på min fru, på bc o jösses vad svar vi fått... Mängder av galna psykopater som ej ger upp MEN om man gallrar hårt så finner man vettigt folk med.. Riktigt trevliga människor med :)

Till och med nu när vi ej har sökesannons ramlar det in förfågningar...

• Anonym (Z)

Några killar på BC har knullat min flickvän, men majoriteten är kåta killar som tjatar, men man får solla,  finns bra killar där med 

• Sugetpar

Vi träffades genom BC för 14 år sen.
    Sen har vi träffat både par och tjejer från BC.

• Anonym (Funkar)

Jag har träffat fler tjejer därifrån. Inte haft några problem med att få folk att svara när man skriver till dem. 
    Jag är kille. 

• Anonym (Funkar)
    Anonym (Funkar) skrev 2023-02-25 15:17:09 följande:

Jag har träffat fler tjejer därifrån. Inte haft några problem med att få folk att svara när man skriver till dem. 
    Jag är kille. 

Läste inte ordentligt. Jag har inte träffat likakönade där så stryk mitt tidigare inlägg. 
  • BlåFisk
    Anonym (AnonymXXX) skrev 2020-04-27 15:02:13 följande:

BC SUGER! Finns bättre ställen för att hitta en kk

Vilka?
    Jag har fått intrycket att även de andra suger...:/
  • Anonym (Smyg)

Jag har som kille bra erfarenhet från bc både när det gäller att träffa killar, tjejer och par.

• Anonym (fff)

Nej den sajten suger då man måste regga sig med telefon nummer då är knullkontakt bättre

• Ztiff2
    Anonym (fff) skrev 2023-10-13 23:17:20 följande:

Nej den sajten suger då man måste regga sig med telefon nummer då är knullkontakt bättre

Den suger nog mot troll och oseriösa människor,  det minimerar en del oseriöst faktiskt 
  • Anonym (Pericles)

BC är onekligen ett supermärkligt ställe, som folk har skrivit är det oerhört svårt för en heteroman. Själva skillnaden mellan antal kvinnor och antal män är given, men man undrar lite vad det är för konstiga kvinnor. 95% verkar vara knasbollar med tveksam socio-ekonomisk status, går knappt att föra någon form av vettig konversation med de få man får nån kontakt med. 

På temat konstiga kvinnor är den här storleks-grejen också bisarr, jag har nätdejtat "oseriöst" i många år, d.v.s. varit tydlig med att det bara handlar om sex, och sure, många kvinnor föredrar stort, men har aldrig varit i nivå med deal-breaker om man inte har stor, och andra bitar har vägt betydligt tyngre. Men på BC tycks många mena att en stor är superviktigt, och om han sen är en kriminell idiot så är det sekundärt. Man fattar ingenting, så jag avråder, vill man ha casual är det bättre med vanliga dejtingsajter.

• Henrik74

Hitta kvinnor som är sugna på att träffa ett par kräver oerhörda mått av tålamod, Par är lite lättare men det rinner ofta ut i sanden då det krävs planering mm.
    Enklaste sättet att hitta sugna kvinnor är faktiskt hör och häpna att vara öppen för signaler från folk man faktiskt känner, helst gärna då på nån fest el dylikt där en liten mängd alkohol finns med i bilden.

• Anonym (dåligt)
    Anonym (Kuksugen) skrev 2017-01-15 08:39:29 följande:
    Bodycontact, bra eller dåligt?

anus Kräks
Svar på tråden Bodycontact, bra eller dåligt?