• Huuumlan_

BF SEPTEMBER 2017

Hej,

Fler som väntar barn i September 2017? :)

Plussade själv förra veckan och enligt mina beräkningar är jag i vecka 6 (5+3).
    Hade ett missfall förra månaden och blev gravid vid första ägglossningen. Ska på tidigt ultraljud nästa månad :)

Vore kul med fler som ska ha i september :)

• Svar på tråden BF SEPTEMBER 2017
  • Amny
    MammaG skrev 2017-01-18 13:45:07 följande:

Hej!
    Är i vecka 7 (6+4), mår bra och inga symtom förutom ömma bröst och mensvärk. Känns inte så bra och är så rädd för ett nytt MF då jag hade fått MF oktober 2016. Inga barn sen innan och vill så gärna få ett friskt första barn. Är det vanligt att inte ha symtom alls??

Jag har inga andra symptom förutom ömma bröst. Ibland lite som mensvärk. Har flera kompisar som knappt känt ens det.. Så det är nog högst individuellt!
  • Huuumlan_
    Amny skrev 2017-01-18 14:17:33 följande:

Plussade för 1,5 vecka sedan, inte planerat men blev väldigt glad! Har varit på inskrivning hos bm och nu går bara tankarna på alla test som erbjuds. Kub, nipt, etc. Är i vecka 7, 26 år men nojjar mig som fan för att något ska vara fel på lilla ärtan där inne. Någon mer som oroar sig? Kan liksom inte släppa det...

Jag är också väldig oroad. Just för att jag fick missfall för en månadsedan och ett några år tidigare men man får ta en dag i taget och försöka att inte oroa sig för mycket :)
  • Huuumlan_

Nu har jag skapat en Facebook grupp för de som vill ha lite följes åt. Skicka ett meddelande till mig om ni vill vara med, gruppen är hemlig så ingen kan söka på den :)

• 123fjäril

Plussade för 1,5 vecka seda. Och är i 5+1 med första barnet. känner mig dock väldigt orolig för att få missfall, har mycket "mensvärk" och kollar hela tiden efter blod. Ska till mvc först den 9/2 för inskrivning. Hur gjorde ni för att få tidiga vul?

• amanda1998
    123fjäril skrev 2017-01-18 18:41:39 följande:

Plussade för 1,5 vecka seda. Och är i 5+1 med första barnet. känner mig dock väldigt orolig för att få missfall, har mycket "mensvärk" och kollar hela tiden efter blod. Ska till mvc först den 9/2 för inskrivning. Hur gjorde ni för att få tidiga vul?

Är i samma vecka som du och har med "mensvärk" det ska vara så tror jag..
  • amanda1998
    Huuumlan_ skrev 2017-01-18 14:42:18 följande:

Nu har jag skapat en Facebook grupp för de som vill ha lite följes åt. Skicka ett meddelande till mig om ni vill vara med, gruppen är hemlig så ingen kan söka på den :)

Åh vad heter gruppen?
  • Huuumlan_
    amanda1998 skrev 2017-01-18 18:55:40 följande:
    Åh vad heter gruppen?
    Jag döpte den till vi som gillar bullar med vanilj. Men som sagt så går de inte att söka på den utan man måste bli tillagd :) så inte vem som helst kan hitta den :) men inget napp hittills på någon som vill joina :)
  • Jessica04
    Huuumlan_ skrev 2017-01-18 19:46:01 följande:
    Jag döpte den till vi som gillar bullar med vanilj. Men som sagt så går de inte att söka på den utan man måste bli tillagd :) så inte vem som helst kan hitta den :) men inget napp hittills på någon som vill joina :)
    Har skickat mail till dej. 
  • MammaG
    Huuumlan_ skrev 2017-01-18 19:46:01 följande:
    Jag har skickat PM till dig. Vill gärna vara med på gruppen ????
  • Huuumlan_

Jag måste lägga till er som vänner på fb för att kunna lägga till er, så skicka ett mejl på ert namn och även förklaring på hur er profilbild ser ut så jag lägger till rätt :)

Svar på tråden BF SEPTEMBER 2017