• SweetBabe26

Mens o gravid?

Kan man ha vanlig mens men ändå vara gravid?

Min mens kom inte på 1v å jag gjorde test men visade ej gravid men det konstiga är att jag har gravid symtom : Illamående till o från under dagen, känt som bubblande känsla i livmodern å brännande känsla, känt att det spännde ifrån underlivet riktigt mkt, halsbränna, flytningar, trötthet, har märkt att när jag dricker vatten mår jag mer illa? Fick mensen igår men har ändå kvar en del av mina symtom ???? tips? Hjälp!!

• Svar på tråden Mens o gravid?
  • Jasmin Karlsson

Om testet var negativt 1 vecka efter förväntad mens är du med 99% sannolikhet inte gravid.
    Ibland man man få symtom på graviditet om man vill det väldigt mycket och går och tänker på det väldigt mycket.

• SweetBabe26

Det konstiga är att inget stämmer med denna mensen. Aldrig mått illa 1v innan jag fått mens å jag har inte känt igen mej själv alls :/ har varit den jobbigaste veckan någonsin :( har jag fortfarande symtom kvar efter jag blött färdigt kontaktar jag vc så dom får ta reda på vad det är som händer med mej å gör ett nytt test. Mår tusan dåligt av å gå å må illa hela tiden :(

• Snuttis2

Fick en mensliknande blödning på bim vid min första graviditet ! Men tyckte att den var lite annorlunda så jag testade dagarna efter och fick ett +!

Svar på tråden Mens o gravid?