• rebeeeckahhh

vågar man riskera?

Hej. jag är en tjej som varit ihop med en kille i bara en månad.. ja jag vet.. ni hörde rätt..
    Vi har träffats en längre tid och känt varandra länge, vi är väldigt väldigt kära och vet vad vi vill.

Jag har inte fått min mens nu som jag skulle ha fått för en vecka sen.
    Jag hade min mens som vanligt i dec månad som jag fick den 14 dec. där efter har jag BARA varit med min underbara kille. 
    Igår tog jag ett grav test efter utebliven mens.. ett clerblue test som visade '' ej gravid ''
    Idag gjorde jag ett nytt test på en teststicka som visade ett svagt plus ( två sträck ) 

jag har tre barn sen innan så jag vet hur de ska se ut ja...

nu till saken... två veckor innan vi blev ihop hade jag sex med en kille den 10onde dec ( precis innan jag hade mens ) 

men eftersom de är ett svagt plus nu och jag haft min mens efter vårt samlag då så borde jag väl inte ens behöva tänka tanken att den andra killen kan vara pappan?

jag hade ju mens 3 dagar senare och han kom inte i mig då vad jag kan minnas.

Kan någon bara lugna mig...?

Tänkte ringa imorn o se om jag kan få ett ultraljud....

snälla inga fördomar eller taskiga påhopp.. behöver bara höra hur ni tänker kring detta..

• Svar på tråden vågar man riskera?
  • DevilsDaughter

Men du kan ju göra ett tidigt ultraljud, det är ju ganska lätt att se om graviditeten skulle vara en månad äldre.. Men alltså risken att den första skulle vara pappan vore ju nästan overkligt.

Svar på tråden vågar man riskera?