Partner
Vad skulle ni Göra om någon raggade på er fast personen vet vem din partner är. Skulle ni se hur långt personen skulle gå, sedan oväntat skälla ut? Är det fel att göra så?
Någon som varit med om liknande? Skulle vara kul att höra :)
Vad skulle ni Göra om någon raggade på er fast personen vet vem din partner är. Skulle ni se hur långt personen skulle gå, sedan oväntat skälla ut? Är det fel att göra så?
Någon som varit med om liknande? Skulle vara kul att höra :)
Markera i ett tidigt stadium.
Jag tycker att eventuella förhållanden ALLTID är ens eget ansvar att hålla reda på och sätta gränser för. Vill man inte bli uppraggad får man säga eller visa det.
Tydligt avvisa denne.
Direkt avvisa. Men ställa frågan om vad hen höll på med om det återkom.
Beror på omständigheterna. Men absolut inte skälla ut. Skulle nog ha svårt att inte haka på och se vad som händer. Men förhoppningsvis göra en mjuk inbromsning innan det gått över gränsen..
Men jag skulle absolut inte bli arg..
Enkelt. Markera att du är upptagen. Gör det uppenbart att du inte är tillgänglig.
Beror på omständigheterna. Men absolut inte skälla ut. Skulle nog ha svårt att inte haka på och se vad som händer. Men förhoppningsvis göra en mjuk inbromsning innan det gått över gränsen..
Men jag skulle absolut inte bli arg..
Precis det jag gjorde :). hahahah. hon fortsatte med att hon ville ses osv. och jag frågade hur säkert det skulle vara egentligen, kunde hon hålla det hemligt osv. När jag kände att hon började gå över gränsen kom jag med ursäkten att tjejen såg meddelanden ;) poff då blev man blockad direkt hehe.
Varför blev du blockad? Upplevde hon att DU spanat in henne eller. Skumt.