• ryckarn34

Erfarenheter av appen "Wish"?

Hejsan

Hittade denna app och hittade ett par schyssta klädesplagg,och eftersom priset är så billigt så har man ju knappt något att förlora.Grejen är dock att jag inte har någon aning om hur det är med storlekar. Har hört att man bör ta några storlekar större? kan det stämma?

Har ni själv några erfarenheter? 
    Hur var storlekarna?
    Hur lång är leveransen? 

Tack på förhand, uppskattar all hjälp jag kan få.

• Svar på tråden Erfarenheter av appen "Wish"?
  • Långbenopluto

Jag har beställt flera saker och kläderna är bara SKIT, du får ta ca 4-5 str större än vad du har.

Lång leveranstid.

Parfym och smycken är ganska ok.

Leksaker är SKIT!

• Carambolan

Produktbilderna är ofta stulna från dyra märkesföretag. Har du tur kan de säkert se schyssta ut i verkligheten också men till 5-10% av priset får du nog räkna med att få vad du betalar för.

• cameleon

Storlekarna har alltid stämt för mig, har S och köper det, kan ha allt jag beställt. Ibland har färgen inte alls stämt med bilden, beställt en grå topp och så är den beige.. Vissa kläder är helt okej kvalitet medan vissa är dåliga. En grej du skall tänka på att alla kläder är mycket mycket tunnare än dom ser ut. Beställde en stickad kofta som såg väldigt tjock och gosig ut, när jag fick hem den var den supertunn och sladdrig :(

Bebiskläder däremot tycker jag håller måttet väldigt bra, kvalitétmässigt!

Leveransen varierar, ibland får jag vissa grejer redan efter två veckor och ibland efter en månad. Vissa grejer har blivit försenade, har då fått dom återbetalade och grejerna kommer så småningom.

• Topcom

Köpte ett par träningstights för 70 spänn hos Wish. Efter en timmes användning (hade inte ens hunnit börja träna än) dök det upp ett hål på rumpan. Sen fler och fler, under slutet av dagen var baken helt prickig :"D. Fick slänga dem direkt och krävde återbetalning. Haha helt sjukt

• CarroAN

Jag tycker den är skit. Oftast får man nåt helt annat än det man beställt och får man mot förmodan det man beställt är det minst 3 storlekar för litet. Men min kompis älskar den, hon köper typ allt därifrån...

Svar på tråden Erfarenheter av appen "Wish"?