Katastrof, frun är otrogen (misstanke)
Gonatt.
Tvungen att hitta ett ställe för att skriva av mig, är i nuläget ingen i verkligheten jag kan prata med detta om :(
Jag har starka känslor i magen att min fru (sedan dryga året) är otrogen med en bekant... (till oss båda, han är även sambo och vi umgås med den familjen ofta)
Finns flertalet med situationer/tecken som indikerar just detta, orkar inte riktigt att skriva alla dessa men plussar man ihop allt så är det omöjligt att inte misstänka något!
Jag är runt 40, är inte alls den svartsjuka typen men nu har jag en del paranoida tankar, försöker gå ur boxen men landar ändå att jag har fog för misstankarna!
Vill inte ta steget att fråga rätt ut ännu (lär väl knappast få ett ärligt svar ändå) så tänker använda mig av diverse tekniska hjälpmedel för att antingen kunna släppa det hela eller helt sonika trycka upp bevisen i ansiktet på de båda!
Fan....... familj, 3 barn, bilar, villa o allt... känns som det ska rasa (även om hon skulle krypa till korset så kan jag inte stanna kvar, hade varit lättare att förlåta ifall det handlade om något menlöst ragg, men inte denna bekanta, verkligen alla utom just han!..)
Vet inte vad jag ville här egentligen.. var bara tvungen o skriva något någonstans!