• cara84

blödning vecka 4+1

Hej

Har 2 barn sen tidigare och känner igen symptomen, plussade bim -4 och fick en blödning bim -1, blödningen var först rosa och sen dagen efter röd, jätte trött och sov nästan hela eftermiddagen men det har jag gjort sen 3+1. Har fortfarande symptom som trött, illamående och magen är svullen men testet visar negativt. Jag känner min kropp och jag är alltid pigg och i farten, kan det vara så att hcg är för lågt så det inte visar något nu efter blödningen? Känner mig gravid som innan blödningen. Ska nu vara 4+3

Någon som har varit med om detta? Kan det varit en genombrottsblödning?

Hoppas på en liten där inne

• Svar på tråden blödning vecka 4+1
  • snorklan

Jag förstår inte, du plussade innan BIM, men fick blödning dagen efter BIM och nu är gravtest negativt? Då tror jag tyvärr att du inte är gravid, att det var en sk "kemisk" graviditet som du lyckades fånga eftersom du testade så tidigt. 

• cara84

Har fortfarande symptom och var på tidigt VUL idag, såg då en förtjockad slemhinna men det ska man väl ha innan mens? Tror jag hade en genombrottsblödning och att det finns något som inte syns än :) hoppas!

Gyn bad mig komma tillbaka 5+4 då hon tror jag är gravid. Är tidigare låghormonare med de 2 tidigare barnen :)

Vad tror ni? Kan jag hoppas?

• Anonym (Också en Clara)
    cara84 skrev 2017-01-24 13:03:30 följande:

Har fortfarande symptom och var på tidigt VUL idag, såg då en förtjockad slemhinna men det ska man väl ha innan mens? Tror jag hade en genombrottsblödning och att det finns något som inte syns än :) hoppas!

Gyn bad mig komma tillbaka 5+4 då hon tror jag är gravid. Är tidigare låghormonare med de 2 tidigare barnen :)

Vad tror ni? Kan jag hoppas?

Hur gick det?
Svar på tråden blödning vecka 4+1