Hur länge brukar ni vara när handlar mat?
Hej!
Hur lång tid tar det för er när ni handlar mat i de större livsmedelbutiker(Ica maxi,coop forum, willys, citygross etc)?
Hej!
Hur lång tid tar det för er när ni handlar mat i de större livsmedelbutiker(Ica maxi,coop forum, willys, citygross etc)?
Det brukar ta ca 1 timme.
Vi beställer icas matkasse med recept så det tar ca 5 minuter varje måndag och jag behöver inte ens gå ur bilen.
alltid olika, för jag handlar alltid olika saker, olika mycket... så går inte och svara på...
Vanlig veckohandling? Typ.... 20 minuter-en halvtimme. 5 minuter pomenix dit, 10-20 minuter där, 5 minuter hem. Ok, det är en Stora Coop, inte Forum.
Om jag har något matprojekt på gång.... 3-4 timmar. Men då handlar jag förstås inte direkt på Max/Coop Forum/Citygross osv.
Vårat Stora Coop är fö ett gammalt Coop Extra.
Ensam och storhandlar? 30-45 minuter beroende på affär och inköpslista. Ca 15 minuters bilfärd enkel resa.
Med båda barnen? 1-2 timmar om inköpslistan är kort. Samma bilfärd som ovan.
Det beror på. Min man tror att man dör efter 15 minuter i en affär så om han är med tar det 10 minuter. Handlar jag ensam tar det kanske 1,5 timme. Plus 45min enkel väg med bilen.