• Evelyn1

Exhibitionist

Jag har precis kommit på att min sambo är exhibitionist och även ägnat sig åt det via nätet dem senaste månaderna av vår relation. Även hittat att han varit besatt av tankar på sex med hans mamma för 3 år sedan i ett halvår. Någon som upplevt samma och vet hur illa det kan eskalera? Jag har lämnat honom och ser på honom som vilken missbrukare som helst som man inte kan lita på. Han har nu sökt hjälp.

• Svar på tråden Exhibitionist
  • BellaBellaBella

Förstår inte riktigt varför du lämnat honom... Är det för han är exhibitionist eller för att han haft sexuella fantasier om sin mamma? Och varför är det så hemskt för dig att du lämnar honom? Eller är det sista droppen som tog död på en redan ansträngd relation?

• Pussan

Förstår inte sambandet. Att ha sexuella fantasier om en förälder känns ju rätt obehagligt för mig, men att vara exhibitionist....det kan man kanske ha glädje av båda?

• Robert 832

Alltså... finns inget som heter sexmissbruk... annat än om den går ut över arbete.
    Ända sortens sexmissbruk vore att utsätta någon ovillig för ens lustar. Annars är det bara lek vuxna människor emellan.

Svar på tråden Exhibitionist