• Anonym (Inez)

Otrogen på jobbet

Jag har varit otrogen med en man på jobbet. Han är 49 år har 2 barn med sin fru och jag är 30 år och har två barn med min sambo.

Det hela började innan jul då vi började skriva sex saker till varandra på mailen sen gick vi över till en app. Han kom in till jobbet på sitt lov o vi låg med varandra på en toalett, vi fortsatte skriva och ta på varandra när vi sågs på skolan. Sen en lunch kom han hem till mig o vi låg i min säng... fortsatte skriva med varandra. Sen för två dagar sedan så skrev han att han måste ligga lågt för frun anar något. Dagarna innan hade han skrivit vad han ville göra ned mig o vi hade hånglat på jobbet.

Vad tror ni, har han fått kalla fötter eller tror ni frun anar?

Han har varit jätte nervös att bli påkommen på jobbet.

Vi har inte hörts på två dagar nu men i dag träffade vi i ett ärende... han log lite lustigt mot mig sen senare fick jag svar på ett jobb mail jag skickat o då hade han gjort en figur. Vad vill han?

• Svar på tråden Otrogen på jobbet
  • Anonym (Puss)
    Hjulet skrev 2017-04-04 12:20:13 följande:
    Trampar jag på ömma tår är du en otrogen bedragare det verkar som du känner dig träffad av mina inlägg.
    Ser det mer som att du är drabbad, beror förmodligen på din impotens.
  • Anonym (Puss)
    Anonym (tsss) skrev 2017-04-04 12:19:22 följande:
    Annars kan man ju tycka att det är rätt naturligt att bli bitter över att bli illa behandlad, otrohet är totts allt en traumatisk upplevelse för de flesta. Vem är det som ska klandras egentligen, den som gjort personen bitter genom sitt svineri eller den som blev bitter pga någon annans svineri?
    Drabbad?
  • Hjulet
    Anonym (Puss) skrev 2017-04-04 13:00:39 följande:
    Ser det mer som att du är drabbad, beror förmodligen på din impotens.
    Nej jag är inte impotent men ja jag har blivit drabbad av ett sunkigt svin till partner som bedragit mig alla som är otrogna bör bli bedragna av en person dem älskar och litar på så dem får smaka på sin egen medicin.
  • Anonym (tsss)
    Anonym (Puss) skrev 2017-04-04 13:01:04 följande:
    Drabbad?
    Din argumentationsteknik påminner lite om en sandlåda på dagis :)
  • molly50
    Anonym (Puss) skrev 2017-04-04 13:01:04 följande:
    Drabbad?
    Måste man vara drabbad av otrohet för att tycka att det är fel?

Har du själv varit otrogen mot någon,med tanke på dina svar?
    Carpe Diem
  • Anonym (Puss)
    molly50 skrev 2017-04-04 16:46:40 följande:
    Måste man vara drabbad av otrohet för att tycka att det är fel?

Har du själv varit otrogen mot någon,med tanke på dina svar?
    Spelar ingen roll, gillar inte det som kotegoriskt uttalar att alla är svin som är otrogna, jag menar ett det kan finnas enledningar till otrohet.
  • molly50
    Anonym (Puss) skrev 2017-04-04 16:53:42 följande:
    Spelar ingen roll, gillar inte det som kotegoriskt uttalar att alla är svin som är otrogna, jag menar ett det kan finnas enledningar till otrohet.
    Ja,men oavsett anledning så är det en svinig handling.
    Det finns bättre sätt att lösa saker på än genom att vara otrogen.
    Carpe Diem
  • Anonym (Puss)
    molly50 skrev 2017-04-04 16:58:43 följande:
    Ja,men oavsett anledning så är det en svinig handling.
    Det finns bättre sätt att lösa saker på än genom att vara otrogen.
    Håller med om att det är en svinig handling, men det betyder inte att alla är svin som gör det. Samma sak med misshandel, alla är inte misshandlare för att man misshandlat en.
  • molly50
    Anonym (Puss) skrev 2017-04-04 17:02:50 följande:
    Håller med om att det är en svinig handling, men det betyder inte att alla är svin som gör det. Samma sak med misshandel, alla är inte misshandlare för att man misshandlat en.
    Man måste göra skillnad på sviniga handlingar och sviniga personer.

Men det är ju ändå något som gör att vissa kan lösa saker utan att vara otrogna medans andra inte kan det.
    Vissa verkar ha begränsningar medans andra inte har det på samma sätt.
    Carpe Diem
  • Anonym (tsss)
    Man bedömmer folk efter deras handlingar inte vilka anledningar de har till sina handlingar. För att använda ditt eget exempel med misshandel så är det inte så att personen som misshandlat någon annan kommer gå fri bara för att han säger att han hade en anledning, han åker dit på det ändå. eftersom det är hans handlingar som han döms efter.
  • molly50
    Ines84 skrev 2018-01-25 21:49:13 följande:

Vi träffas fortfarande :)

Tycker du det känns bra att gå bakom ryggen på din sambo?
    Om inte,varför fortsätter du med det?
    Sanningen tenderar att komma fram och då riskerar två familjer att krossas och barn tvingas leva med sina föräldrar vv.
    Är det verkligen värt det?
    Carpe Diem
  • Orkan
    Ines84 skrev 2018-01-25 21:49:13 följande:

Vi träffas fortfarande :)

Du skiter på din man och dina barn genom ditt sviniga beteende du bedrar och sviker din familj genom din otrohet.
  • Anonym (tsss)
    Anonym (Puss) skrev 2017-04-04 16:53:42 följande:

Det finns anledningar till det mesta, få gör något helt utan anledning , men betyder inte att anledningen ursäktar handlingen. Ditt argument är irrelevant.
  • Anonym (tsss)

Tror du rätten kommer hålla med om det? Eller kommer en person som misshandlar en annan bli dömd för sina handlingar och inte för vilken anledning personen anser sig ha för sina handlingar.
  • molly50
    Anonym (tsss) skrev 2018-01-26 22:06:46 följande:
    Det finns anledningar till det mesta, få gör något helt utan anledning , men betyder inte att anledningen ursäktar handlingen. Ditt argument är irrelevant.
    Anonym (tsss) skrev 2018-01-26 22:11:26 följande:
    Tror du rätten kommer hålla med om det? Eller kommer en person som misshandlar en annan bli dömd för sina handlingar och inte för vilken anledning personen anser sig ha för sina handlingar.

Carpe Diem
Svar på tråden Otrogen på jobbet