• Kochanajestem

Letrozol, följas åt?

Hej hej! :)

Idag var min man och jag hos gyn för att bli klara med utredning. Jag har PCO liknande symptom (hög äggreserv, men ingen ägglossning). Nu ska vi få börja med Letrozol from nästa mens.

Vi har försökt bli gravida ca 1 år. Varit tillsammans 8 år, båda fyller 29 i år. 

Finns det några andra där ute som är i samma situation som vill följas åt? :)

• Svar på tråden Letrozol, följas åt?
  • Miss EM

Hej :)

Tänkte att jag hoppar in här...

Sitter i samma sits som dig, jag har pcos.

Helt utebliven mens.

skall strax börja på min tredje kur letrozole.

Hur går det för er?:)

• minipeach86

Hoppar också in! Hur har det gått för er? :)

Jag har också pcos, noll ÄL och ska få börja min första letrozol-kur nu i september! Ska på besök hos gyn nu på tors och komma igång. Dock har jag smyg-experimenterat den senaste månaden i väntan på detta. Provade progesterAll som gav mig mens och därefter har jag testat munkpeppar och rosenrot sedan CD1.. får se på VUL på tors om det påverkat nåt! :)

Lycka till!!

• Miss EM

Hej! :)

Oj att du vågade experimentera själv, modigt! :) hoppas det har gett något resultat nu!

Jag tar min sista tablett letrozole idag, skall på ultraljud på måndag.

Så nu håller vi tummarna för att jag har fina äggblåsor då!

Lycka till imorgon hos gyn! :)

• Sommarhopp

Jag är inne på min sista tablett av första kuren letrozol idag. Ultraljud på måndag. Har inte pco som jag förstod det, bara ingen ägglossning. Jag tror iof att jag haft ägglossning varje månad, men kanske ett omoget ägg eftersom tempen gått upp varje månad exakt 11 dagar innan mens. Men gyn trodde mig inte. Ska bli spännande att se om letrozole gör någon skillnad.

Svar på tråden Letrozol, följas åt?