Tidigt missfall eller sen mens?
Jag har hela livet haft regelbunden mens.. Mensen har aldrig varit mer än 2 dagar sen. Födde barn och fick tillbaka mensen efter 5 månader sen var den regelbunden i 4 månader direkt...
5e mensen var 2 veckor sen och jag skulle åka och köpa ett test 'imon'... jag hade legat med mensvärk i 3 dagar vilket jag annars aldrig får innan mensen.. kändes som jag var gravid.. sen kom mensen.. de är lika mycket som en vanlig mens men det har inte vart som vanligt utan det har kommit mens sen kom det inget .. sen kom det mer .. sen har det inte varit lika tjockt som min mens annars brukar vara..
Nu har jag haft mens i en vecka så den borde väll försvinna snart om det är vanligt mens.. Men vad tror ni? Tror ni jag fortfarande kan se på ett gravtest om det var ett missfall..?
Anledningen till att jag vill veta är mest för att jag vill känna min kropp.. och även om det inte är ett missfall så har de aldrig vart så här innnan.. skulle de vara ett missfall är det klart jag blir lite ledsen men inte mer än det.. det var inte planerat nu och i så fall hade det bara gått 2 veckor..
Men jag kan inte sluta tänka på om det bara är min mens som har ballat ur, eller om det faktiskt var någonting annat..
Någon som vart med om liknande?