• heval

Sambo familj

Hej allihop

Jag skulle välja veta hur skulle ni reagera om er sambo kvinna hade en pojke

På 16 år och ni har haft pojken med er tillsammans i huset 2 år hon vågar inte drycka alkohol så ofta som det var innan hennes barn bode med oss hon är jätte röd för sitt barn men ibland går hon ut med sina kompisar som jag inte gäller och vill inte att jag ska vara med hur skulle ni regaera.

Barnet är hennes inte min men han bor med oss och hon går ut 2 gånger i månaden?

• Svar på tråden Sambo familj
  • Pappa41

Ärlig fattar inget av vad du vill med din tråd
    Lite bättre borde du lyckas förklara

• Naatta

Fattar inte riktigt heller men om pojken är 16 år klarar han väl i princip sig själv. Låter inte konstigt att hon går ut med sina kompisar 2 gånger i veckan och inte vill att du följer med? Det kan du ju själv göra också. Pojken är trots allt hennes ansvar men om han bott med er i 2 år så känns det som att det inte kan vara så illa??

• heval

Aså ibland kan jag känna att hon juger säger hon ska till skolan distans studera på 4 timma men kommer hem full aså att hon har druckit alkohol och är hemma runt 24 på kvällen senaste tiden har jag märkt att jag börjar känna att jag vill avsluta sambo äktenskapet för att jag som hennes man tar hand om båda 2 jobbar sliter i många år och ibland lyssnar hon mera på sina kompisar än sin äggen man och det faktiskt går mig på nerverna alla dessa år känns det som vi har varit i hopp i 7 år så är det ca 90 procent hon lyssnar på sina kompisar och 10 på mig och jag vill inte riktigt kasta dem på gatan eller avsluta men vill gärna att det ska funka men att det ska kännas Falsk förhållande

• heval
    heval skrev 2017-02-01 23:04:16 följande:

Aså ibland kan jag känna att hon juger säger hon ska till skolan distans studera på 4 timma men kommer hem full aså att hon har druckit alkohol och är hemma runt 24 på kvällen senaste tiden har jag märkt att jag börjar känna att jag vill avsluta sambo äktenskapet för att jag som hennes man tar hand om båda 2 jobbar sliter i många år och ibland lyssnar hon mera på sina kompisar än sin äggen man och det faktiskt går mig på nerverna alla dessa år känns det som vi har varit i hopp i 7 år så är det ca 90 procent hon lyssnar på sina kompisar och 10 på mig och jag vill inte riktigt kasta dem på gatan eller avsluta men vill gärna att det ska funka men att det ska kännas Inte kännas falsk förhållande

Svar på tråden Sambo familj