• Sannano

Var göra medicinska tester före äggdonation utomlands vid 45+

Jag har som så många andra här börjat fundera över detta med äggdonation då jag träffade min nuvarande partner vid 43 och vi inte har lyckats själva. Så nu vid 46 är det bara att inse att äggdonation är vårt bästa alternativ. Så jag har börjat kolla upp och kontakta olika kliniker och fått papper med alla tester som man vill att jag och partnern genomgå om möjligt innan besök - men var kan vi göra det? Som jag har förstått det så ställer inte den "vanliga" sjukvården upp för oss över 45 eller? Har nån tips på privat gynekolog/lab dit man kan vända sig för dessa tester. Werlabs har ett äggdonationstest med det som ingår täcker bara delar av det som kliniken i utlandet efterfrågar. Eller är det ändå bäst att åka över för att göra dessa tester på plats? Och hur gör jag för att skaffa fram resultat från aktuell bröstundersökning/ elproblem?

• Svar på tråden Var göra medicinska tester före äggdonation utomlands vid 45+
  • Perlerose

Hej Sannano, hur har det gått för dig? Jag är 44 i vår och undrar samma sak då jag och min kille är nyfikna på ÄD. 

Svar på tråden Var göra medicinska tester före äggdonation utomlands vid 45+