• Anonym (Fundersam)

Drömmer våta drömmar om mitt otrogna ex

Hej!

Kom på mitt ex med att vara otroget för en vecka sedan, och vi pratade igenom det men det hade aldrig funkat så gjorde slut samma kväll. Vi hade gjort slut så småningom ändå men det hade troligtvis inte gått så fort. Uppbrottet var ett bra beslut, men efter vi har gjort slut har jag blivit extremt kåt och drömmer våta drömmar om mitt ex varje natt. Jag drömmer inte om att jag saknar honom utan är glad att vi har gjort slut i drömmarna också vill bara ha sex.... är väldigt fundersam till detta, funderar på att hitta en ny man att ha sex med men känns lite tidigt. Han har ju dock säkerligen haft sex med någon av de han var otrogen med så behöver inte tänka på honom. Några funderingar?

• Svar på tråden Drömmer våta drömmar om mitt otrogna ex
  • Anonym (Fundersam)

Ingen som har något? :(

• Anonym (Fundersam)

Känner mig inte normal direkt :(

• MrFlex

Tror du är relativt normal. Det verkar vara vanligt att tjejer får en sexlust-boost när förhållandet utsätts för hot. Svartsjukeincidenter är vanliga triggers för många. På samma sätt som trygghet minskar lusten så kan motsatsen öka lusten.

I ditt fall så har ni redan gjort slut men jag tror att det är samma mekanism som ligger bakom. Han är inte längre "exklusivt 100% din" och därmed mer spännande.

• Robert 832

Ligger mycket i vad MrFlex skriver. En av grundstenarna i min favorit livsstil, cuckolding, är att hålla passionen vid liv genom just att utsätta tryggheten för risk. 
    Förkastligt som otrohet ändå är så är det sjukt tändande samtidigt och kan man bara komma över ens egna negativa känslor kan man ha mycket glädje i en relation av att experimentera med sådant.

• Anonym (KK?)

Har du tänkt på att skaffa en KK-relation med en man som kan attrahera dig ?

• Anonym (Fundersam)
    MrFlex skrev 2017-01-29 10:28:54 följande:

Tror du är relativt normal. Det verkar vara vanligt att tjejer får en sexlust-boost när förhållandet utsätts för hot. Svartsjukeincidenter är vanliga triggers för många. På samma sätt som trygghet minskar lusten så kan motsatsen öka lusten.

I ditt fall så har ni redan gjort slut men jag tror att det är samma mekanism som ligger bakom. Han är inte längre "exklusivt 100% din" och därmed mer spännande.

Tack för ditt svar! Isåfall är det på det omedvetna planet för känner verkligen ingen dragkraft eller så till honom, vill inte tillbaka. Däremot så saknar jag närheten till en annan människa väääldigt mycket, men vet samtidigt inte om det är för tidigt att spana efter alla. Känner mig trots allt sårad och väldigt skör och vill inte blir utnyttjad...
  • Anonym (Fundersam)
    Robert 832 skrev 2017-01-29 10:36:34 följande:

Ligger mycket i vad MrFlex skriver. En av grundstenarna i min favorit livsstil, cuckolding, är att hålla passionen vid liv genom just att utsätta tryggheten för risk. 

Förkastligt som otrohet ändå är så är det sjukt tändande samtidigt och kan man bara komma över ens egna negativa känslor kan man ha mycket glädje i en relation av att experimentera med sådant.

Jag känner verkligen inget tändande med situationen, medvetet iallafall, tror mer att det är tryggheten och närheten som jag saknar vääääldigt mycket men det vet jag samtidigt omedvetet att jag kan ha det med vem som helst. Vet dock inte när eller hur jag ska gå vidare....
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (KK?) skrev 2017-01-29 12:48:48 följande:

Har du tänkt på att skaffa en KK-relation med en man som kan attrahera dig ?

Funderar på det, men har aldrig haft denna typ av relation innan och vet inte om jag är redo... vill på ett sätt men rädd att jag bara flyr mina känslor och blir mer sårad :(
  • Anonym (KK?)
    Anonym (Fundersam) skrev 2017-01-29 15:50:08 följande:
    Funderar på det, men har aldrig haft denna typ av relation innan och vet inte om jag är redo... vill på ett sätt men rädd att jag bara flyr mina känslor och blir mer sårad :(

Du bör skilja mellan sex och kärlek.
    Man behöver ju sex som mat och dryck och om en inte kan uppfylla detta behov lever man förvärrat !!

Det finns många killar som har partner och lever i din situation .. Båda kan komplettera varandras längtan och leva normalt i sina familjer.

• Anonym (duh)
    Anonym (KK?) skrev 2017-01-29 17:32:38 följande:

Du bör skilja mellan sex och kärlek.
    Man behöver ju sex som mat och dryck och om en inte kan uppfylla detta behov lever man förvärrat !!

Det finns många killar som har partner och lever i din situation .. Båda kan komplettera varandras längtan och leva normalt i sina familjer.

Jamenvisstserru, det enda som behövs är att man är ett samvetslöst svin och skiter i att man går bakom ryggen på sin partner för att "komplettera sin längtan"
Svar på tråden Drömmer våta drömmar om mitt otrogna ex