jag behöver verkligen lite råd och hjälp!!
Har gjort en del trådar här men inte fått några svar så testar en sista gång.
Har redan varit i kontakt med gyn och dom säger inte så mycket..
Den 12 och 14 december gjorde jag en abort jag verkligen inte ville utföra med det var tyvärr de bästa att göra.
Den 27 december var jag inne och satte in en hormonspiral och jag hade inga rester kvar alls. Blödde ett tag efter de och hade samlag första gången efter allt detta den 14 januari (2 gånger) och även senare under den veckan.
Fick väldigt ont i magen typ en vecka efter där och åkte faktiskt in till akuten för jag va orolig om jag hade fått någon infektion eller nått av spiralen eller aborten osv. På akuten visade mitt urin svagt positivt och detta var den 23 januari, hon gjorde vul och såg en cysta på min vänstra äggstock och sen ser hon att dom har satt min spiral alldeles för långt ner. Jag var alltså inte skyddad mot graviditet. Hon tog blodprov och även det visade svagt positivt på hormoner för graviditet. Fick en ny tid för att lämna blodprov den 6 februari för att se om det är en ny graviditet eller om det är kvar hormoner från den förra bara.
Hade sån panik, i torsdags den 26 januari började jag blöda på morgonen, lite klumpigt och färskt blod så fick ha binda men blödde bara en dag.
På fredagen den 27 tog jag ett clearblue gravtest som visar veckoindikator och det visade negativt. Igår tog jag ett nytt sånt test och där stod det "gravid 1-2".
Idag tog jag ett annat clearblue som ska visa streck som plus och det visade svagt positivt, det såg man utan att kisa.
I helgen hade jag så ont i magen, svullen som en ballong. Men inte blött något mer än under torsdagen. Har sån jävla huvudvärk och halsont PRECIS som jag hade vid förra graviditeten i början.
Vad tror ni?? Fick jag missfall i torsdags eller är jag gravid igen??