• Anonym (Nyfiken tjej)

Lesbiska/ bisexuella tjejer Dalarna

Jag undrar hur många lesbiska och bisexuell tjejer som finns i Dalarna som söker kärleken eller mysiga stunder i lång period ?

Har märkt att söka sånt på nätet eller i verkliga livet är som att hitta en nål i en höstack

• Svar på tråden Lesbiska/ bisexuella tjejer Dalarna
  • Anonym (bikille)

Ja, hitta IRL kan vara svårt. Det är ju inte så många procent av befolkningen som är bi/homo, dessutom är ju många redan upptagna med mera. Blir ju en nål i höstacken till slut.

Såg att det fanns några få annonser på bodycontact. Och bara en handfull tjejer på Qruiser som var online i dalarna. Men helt omöjligt borde det väl inte vara för dig.

Jag skulle nog rekommendera Qruiser om du är ute efter något seriöst... om du inte finner nån här.

• Anonym (Kanske inte nåt hett tips, men)

Jag hade för drygt 1 år sedan kontakt med en tjej som kom från Rättvik. Hon brukade spendera en del av sommaren där minns jag. Vi träffades några ggr förrföra sommaren och utforskade varandra under några härliga stunder. För hösten som sedsn kom hade jag andra planer och skulle börja ett nytt arbete nere i Lund och då gled vi ifrån varandra i kontakten. Vet inte om jsg kanske kan ha kvar några uppgifter om henne.

Det vsr en riktigt vacker tjej och även om jsg själv ser bra ut så var hon klart ett par snäpp vassare. Både skön och rolig att vara med. De mötena kommer man minnas med pirr i magen. Kan saknar hennes varma härliga kyssar och allt annat spännande som vi gjorde. Hon hete Maria och var fyra år äldre än mig så hon borde vara runt 28 idag.

Svar på tråden Lesbiska/ bisexuella tjejer Dalarna