• Isolinde

Hemlig Facebookgrupp för alla oss med BF i aug 2017

Hej tjejer!

För alla som är intresserade och som har BF i augusti 2017 finns det en hemlig Facebookgrupp där vi pratar om allt möjligt som har med våra graviditeter att göra. Det kan vara både roligt och skönt att ha några i samma sits att dela sin oro och glädje med!

Vi är runt 20 personer i gruppen för tillfället och vi vill gärna bli några fler (ca 50 st). Så om ni tycker det verkar roligt att vara med i gruppen, skicka ett meddelande till mig här på Familjeliv så berättar jag mer om hur ni går med i gruppen :)

• Svar på tråden Hemlig Facebookgrupp för alla oss med BF i aug 2017
  • Sweet Belle

Hej,
    jag vet inte om man kan skicka privata meddelanden men hittar inte funktionen. Jag har fått planerat BF datum 26 aug 2017 och skulle tycka att det var kul att vara med i FB gruppen! :)

• Isolinde
    Sweet Belle skrev 2017-02-04 17:15:31 följande:

Hej,

jag vet inte om man kan skicka privata meddelanden men hittar inte funktionen. Jag har fått planerat BF datum 26 aug 2017 och skulle tycka att det var kul att vara med i FB gruppen! :)

Kul, då är du bara 4 dagar efter mig :D

Jag har skickat ett meddelande till dig här på familjeliv med info om Facebookgruppen! :)
  • Isolinde

Puffar lite! :) Vi är nu uppe i ca 30 medlemmar men vill gärna bli fler, säg till om ni är intresserade! :D

Svar på tråden Hemlig Facebookgrupp för alla oss med BF i aug 2017