kostigaste ni sett i svensk affär ??
hej vad det ovanligaste ni sett i Sverige ? var på tahi livs här i stan å dom hade kalvklövar,iofs inte så konstigt för vi äter ju grisfötter,men ni då ?
hej vad det ovanligaste ni sett i Sverige ? var på tahi livs här i stan å dom hade kalvklövar,iofs inte så konstigt för vi äter ju grisfötter,men ni då ?
Palt. Jag är inte svensk, så för mig är palten jäkla konstig!:)
Palt. Jag är inte svensk, så för mig är palten jäkla konstig!:)
Jag har bott i Australien . Kangru-kott ar jattegott. Magert och mort!
Jag bor i en fantasivärld. Människokött är gott.
blodpalt är gott !
självklart så nassetassar gott okså,måste på julbordet
Såg burkar med förlorad sköldpadda på Netto för 5-6 år sen. Inget köptryck på den direkt... De låg i stort sett orörda i flera månader.
Syrsor eller gräshoppor på konservburk. De där burkarna såg dammigare och dammigare ut så det var nog ingen större åtgång på dem.
I Göteborg finns Saigon Livs i Nordstan, där har de en massa konstiga livsmedel. Äggstockar från höns tex.
Det här har inte med varor att göra, men när jag jobbade på ICA så knullade två av mina kollegor i Charkdisken efter stängningsdags, det trodde väl att jag redan gått hem eller något. Killen hade flickvän, den betydligt äldre damen var gift, och varför de just valde att knulla i Charken vill jag inte ens veta. Det är nog det konstigaste jag sett i en svensk affär.
Såg burkar med förlorad sköldpadda på Netto för 5-6 år sen. Inget köptryck på den direkt... De låg i stort sett orörda i flera månader.
Marshmallowfluff i påse på Ica kvantum
har försökt på 2 ica och ett slakteri..vill köpa grishuvud men nej gå ej få tag i
När jag var yngre så sålde man härliga kalasbyxor (70-80-talet) i mataffärer.