Snälla hjälp mig, min mamma valde bort mig. Tacksam för alla svar
Snart är det 6 år sedan min mamma bröt kontakten med mig, jag var väldigt jobbig och krävande på alla plan som yngre. Jag valde att gå vidare och papp uppfostrade mig, dem fick mig när dem var otroligt unga. Och varje dag så får jag höra från min pappa att jag faktiskt borde ta och träffa min mamma eftersom hon har fött mig. Men jag vågar inte! Hon har ett helt nytt liv idag, och jag tycler det är hennes uppgift som mamma att ta kontakt med mig om hon saknar mig. Jag tänker ofta på henne, men jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska ta mig till.
Som yngre vad jag hemsk jag hotade henne flera gånger, jag slog henne, började umgås med fel personer och listan kan göras lång. Men kommer aldrig förstå varför hon bara stängde dörren. Sedan dess har inte jag heller hört av mig, jag mår inte bra i mig själv och behöver tid. Jag har växt upp och trodde aldrig att jag skulle lyckas komma såhär långt. Är nog mest stolt över min resa. Alltså, hur jag faktiskt lyckades att ta mig till dit jag är idag. Har förändrats så sjukt mycket. Har ingen kontakt med varken henne eller någon i hennes släkt, men brukar kolla in henne på Facebook för att få veta vad hon gör ibland.