• silvergirl

Köpt iphone idag och vill redan kasta den i väggen. Hjäääälp!

Ja som sagt. Vill få ned lite appar, spotify och fb. Men hamnat på den där godkänna villkoren sidan och kommer inte därifrån. Det enda man kan göra är att bläddra sidorna 1 och 1 mellan 1-30. Står avbryt uppe på ena sidan och skicka epost mitt på sidan, men inget av dem reagerar. Godkänn knapp finns inte. Jag kan ta mig hem från app-store, men inte gå nån annanstans därinne än att bläddra runt i villkoren. Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Köpt iphone idag och vill redan kasta den i väggen. Hjäääälp!
  • Fia 28

Du måste väl scrolla längst ner för att hitta godkänna knappen

• silvergirl
    Fia 28 skrev 2017-02-08 15:17:29 följande:

Du måste väl scrolla längst ner för att hitta godkänna knappen

Jag har både gått ned längst ned på sidan och gått till sista sidan, verkar finnas nån avlång liten ruta men den är tom och går inte att tryck på. Ingenstans står det godkänn
  • Ascendere

Du har rätt, iPhone är bara skit. Men att kasta den i väggen är dåligt för miljön, skicka den till mig istället för säker destruktion.

• Pripps Vichy

Är ju bara krångel med smartphones/iphones. Och kundtjänst kan ofta inte förklara så man förstår. Dessutom är de löjligt ömtåliga. Därför håller jag mig till mina gamla mobiler som fortfarande funkar utmärkt och inte är krångliga.

• viseversa
    Pripps Vichy skrev 2017-02-08 16:15:04 följande:

Är ju bara krångel med smartphones/iphones. Och kundtjänst kan ofta inte förklara så man förstår. Dessutom är de löjligt ömtåliga. Därför håller jag mig till mina gamla mobiler som fortfarande funkar utmärkt och inte är krångliga.

Saknar fortfarande min Nokia 3330. Den gick fasiken aldrig sönder och batteriet räckte i över en vecka.
  • Pripps Vichy
    viseversa skrev 2017-02-08 19:19:37 följande:
    Saknar fortfarande min Nokia 3330. Den gick fasiken aldrig sönder och batteriet räckte i över en vecka.
    Som jag ser det är en telefon i första hand till för att ringa och sms:a med. Ju mer avancerad teknik, desto ömtåligare och mer förvirrande.

Nokia 3510 - den använder jag fortfarande ibland, samt en hopvikbar Samsung som inte ens har wap-funktion, men fan så smidig och bra!

Svar på tråden Köpt iphone idag och vill redan kasta den i väggen. Hjäääälp!