• Xandra

Min kille vill ha sex med andra

Min man har aldrig varit speciellt intresserad av att ha sex med mig. En gång i månaden ca å det har varit så ända sedan vi träffades för 5 år sedan. Inte ens när vi va nyförälskade ville han oftare. Han har alltid skyllt på att han äter antidepressiva. Men så när jag va gravid med vår dotter fick jag reda på att han under ca ett halvår skrivit å flörtat å försökt ha sex med en 18 tjej. Vi e båda i 35 års åldern. Så nu helt plötsligt känns det ju givetvis för mig som om han aldrig varit kär lr attraherad av mig. Han säger att han älskar mig å e attraherad av mig. Men just nu känns det bara som en nödlögn från hans sida.

Ska vi gå isär?

• Svar på tråden Min kille vill ha sex med andra
  • Anonym (ja)

Öh behöver du ens fråga?
    hade det varit ett problem som nyligen uppstått så hade det varit en sak, men om han alltid varit sån så är det ju rätt uppenbart att han är med dig bara för att inget bättre dykt upp, dessutom är han bara allmänt omogen och faktiskt jävla äckligt som springer omkring och stöter på småtjejer. Varför nöjer du dig med en sån liten mupp?

• Anonym (Å e va)

Jag hade inte heller velat ha sex med en kvinna i 35-årsåldern som skriver "å" istället för och, "e" istället för är och "va" istället för var...

Har han flörtat med en tjej eller 18 tjejer?

• Xandra

Ja det e väl så jag oxå tänkt. Att jag e någon som han har under tiden han letar efter något bättre. Har föreslagit för honom att vi kan ha ett öppet förhållande. Men då blev han skitsur. Det ville han tydligen inte....

• Dasenhard

Tråkigt att det är så men du får väl göra likadant mot honom eller så lämnar du allt och skaffar en ny kille.

• Anonym (ja)
    Xandra skrev 2017-02-10 11:50:47 följande:

Ja det e väl så jag oxå tänkt. Att jag e någon som han har under tiden han letar efter något bättre. Har föreslagit för honom att vi kan ha ett öppet förhållande. Men då blev han skitsur. Det ville han tydligen inte....

Klart han inte vill, han vill ju ha dig hemma som trygghet där han vet var habn har dig men själv söka efter något "bättre". Som sagt han är ett arsel, dumpa idioten och skaffa dig en vettigare man sen kan han jaga småflickor bäst han vill.

Har ni  gemensamma barn?
  • Xandra

Jag har två tonårssöner från ett tidigare äktenskap å vi har en dotter gemensamt. Trodde väl inte att den fanns så falska människor som va i ett förhållande med någon man inte e kär i å dessutom har vi verkligen kämpat för å få vår dotter.

• Anonym (ja)
    Xandra skrev 2017-02-10 12:09:30 följande:

Jag har två tonårssöner från ett tidigare äktenskap å vi har en dotter gemensamt. Trodde väl inte att den fanns så falska människor som va i ett förhållande med någon man inte e kär i å dessutom har vi verkligen kämpat för å få vår dotter.

Finns väldigt många bekväma människor i världen, sen är det ju inte alla som är lika öppet svinaktiga som din partner, men å andra sidan så är det väl bra att du vet om hur han är så du kan börja göra planer för din egen framtid
Svar på tråden Min kille vill ha sex med andra