• SarahA1989

Är jag gravid

Hej alla :) idag köpte jag cb digital gravtest

Vet inte om jag är gravid eller inte har inga symtom Bara varma bröst och små ömn i nedre delen av magen och när jag kollar mina flytningar är det sparsamt och ser ut som vatten när jag kollar på mitt finger har inte vart tröttare som man brukar bli men känner lite mens symtom i 1v men ingen mens och har ont i lederna och ryggen har ett barn sen tidigare och när jag ar gravid med henne jag extremt illamående men nu typ inget så vad tro ni kan jag vara gravid igen<3?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-02-18 21:06
    Är jag kanske gravid ändå ä?

• Svar på tråden Är jag gravid
  • Anonym (J)

Så alla som inte skriver det svaret du önskar är otrevliga?

• Anonym (Hej)

Men herregud vad ni håller på! Är ju skrattretande.. :)

1) Svara inte om du inte vill eller inte har något trevligt att säga

2) Ni har väl ingen aning om varför det är en lång mening, det finns något som kallas dyslexi (menar inte att trådstartaren har det, men orka ens kommentera en sån sak!)

3) Ta inte ut er bitterhet på andra människor och dryga er bara för att ni sitter bakom en datorskärm och är olyckliga

4) Lägg energin på bättre saker än att trycka ner andra med anonyma signaturer

Till trådstartaren, strunta i alla dessa troll :) Tyvärr är det sjukt hur mycket otrevliga människor det finns på internet. Synd att ditt test visade negativt, håller tummarna för att det blir annorlunda nästa gång!

• Anonym (..)
    Anonym (Hej) skrev 2017-02-12 17:18:56 följande:

Men herregud vad ni håller på! Är ju skrattretande.. :)

1) Svara inte om du inte vill eller inte har något trevligt att säga

2) Ni har väl ingen aning om varför det är en lång mening, det finns något som kallas dyslexi (menar inte att trådstartaren har det, men orka ens kommentera en sån sak!)

3) Ta inte ut er bitterhet på andra människor och dryga er bara för att ni sitter bakom en datorskärm och är olyckliga

4) Lägg energin på bättre saker än att trycka ner andra med anonyma signaturer

Till trådstartaren, strunta i alla dessa troll :) Tyvärr är det sjukt hur mycket otrevliga människor det finns på internet. Synd att ditt test visade negativt, håller tummarna för att det blir annorlunda nästa gång!

Du inser väl att du själv med detta inlägget också kommenterade "den långa meningen"?

Läs igenom ditt eget inlägg igen, kanske kommer du då se att du beter dig likadant som de du fördömer...
  • SarahA1989

Ja nästan gång kanske man inte starta en tråd här när dom flesta är grymt otrevliga och trycker ner en som redan ligger ner jag lider av en funktionsnedsättning som är utvecklingsstörning jag har gått i särskola och gymnasiet och jag försöker göra mitt bästa för ni ska förstå mig ber om ursäkt för min tråd och ska inte störa mer är ändå inte värd andras uppmärksamhet

• Anonym (..)
    SarahA1989 skrev 2017-02-12 22:23:08 följande:

Ja nästan gång kanske man inte starta en tråd här när dom flesta är grymt otrevliga och trycker ner en som redan ligger ner jag lider av en funktionsnedsättning som är utvecklingsstörning jag har gått i särskola och gymnasiet och jag försöker göra mitt bästa för ni ska förstå mig ber om ursäkt för min tråd och ska inte störa mer är ändå inte värd andras uppmärksamhet

Sarah (vilket jag gissar är ditt namn), det är tråkigt att du fått en del otrevliga inlägg från din TS. Om du vill fråga något så du självklar kunna skriva en trådstart. Vissa människor kommer hacka på dig, andra kommer hacka de andra som svarat i din tråd, men sedan kommer en del skriva bra saker och vissa är bara snälla. Man får ibland vara lite hårdhudad när man startar en tråd och acceptera att man inte alltid kommer gilla alla svar

Om du kände dig stött för att jag kommenterade att du inte använt punkter så ber jag om ursäkt, det var inte min intention att trycka ner dig på något vis. Jag trodde att du skrivit i hast och därmed inte använt dig av punkter. Ibland kan der bli syftningfel när man inte använder punkter, så om du klarar att sätta punkter så kommer din text bli tydligare.

Iallafall, fortsätt starta tråder om du undrar konkreta saker. Angående ditt negativa test, har du fler nya tester hemma som du kan prova imorgon eller så? Även undrar jag när du hade mens senast? Du är värd andras uppmärksamhet, jag har ju följt din tråd från start och det måste ju betyda att din tråd är värt något om jag hela tiden kommer tillbaks och kollar vad folk skrivit.
  • Anonym (Hej)
    Anonym (..) skrev 2017-02-12 17:45:14 följande:

Du inser väl att du själv med detta inlägget också kommenterade "den långa meningen"?

Läs igenom ditt eget inlägg igen, kanske kommer du då se att du beter dig likadant som de du fördömer...

Jag tror du missförstått lite, det jag gjorde var att försvara personen som skrivit och försöka göra klart för er troll att hon får skriva precis hur hon vill och det kan finnas helt

logiska anledningar till att det inte alltid blir korrekt grammatik, det som ni i detta fall gjorde narr av. Men det är ingenting jag känner för att diskutera vidare då jag lärt mig att personer som behöver trycka ner andra på nätet oftast inte är värda att lägga någon som helst energi på. Så tack för mig.

Till dig som startade tråden - Lycka till med allt! Kram!
  • Anonym (..)
    Anonym (Hej) skrev 2017-02-13 21:38:50 följande:

Jag tror du missförstått lite, det jag gjorde var att försvara personen som skrivit och försöka göra klart för er troll att hon får skriva precis hur hon vill och det kan finnas helt

logiska anledningar till att det inte alltid blir korrekt grammatik, det som ni i detta fall gjorde narr av. Men det är ingenting jag känner för att diskutera vidare då jag lärt mig att personer som behöver trycka ner andra på nätet oftast inte är värda att lägga någon som helst energi på. Så tack för mig.

Till dig som startade tråden - Lycka till med allt! Kram!

Jag har inte missförstått ditt inlägg. Du anser att du försvarade TS genom att trycka ner andra och kalla folk troll. Jag uppfattar dig som dubbelmoralisk, då du verkar tycka att du kan klanka ner på andra hur mycket du vill och samtidigt kritiserar folk andra som gör samma sak. Så enligt dina egna resonemang är du inte heller värd att slösa tid på.

Det är bara två personer som skrivit i tråden som jag uppfattar som otrevliga, och du är en av dem. Du talar om moral samtidigt som du kränker andras inlägg. Du hade kunnat välja att försvara TS utan att trycka ner andra, men istället går du till attack. Jag ogillar när folk läxar upp andra över saker som de själva gör. Allvarligt talat, om du tycker så illa om när folk trycker ner andra eller förnedrar dem så borde du väl inte uppföra dig likadant? Du använder dig till och med av personangrepp. Nä, jag förstår verkligen inte hur du tänker med dina inlägg.
  • Anonym (Hej)
    Anonym (..) skrev 2017-02-14 02:14:32 följande:

Jag har inte missförstått ditt inlägg. Du anser att du försvarade TS genom att trycka ner andra och kalla folk troll. Jag uppfattar dig som dubbelmoralisk, då du verkar tycka att du kan klanka ner på andra hur mycket du vill och samtidigt kritiserar folk andra som gör samma sak. Så enligt dina egna resonemang är du inte heller värd att slösa tid på.

Det är bara två personer som skrivit i tråden som jag uppfattar som otrevliga, och du är en av dem. Du talar om moral samtidigt som du kränker andras inlägg. Du hade kunnat välja att försvara TS utan att trycka ner andra, men istället går du till attack. Jag ogillar när folk läxar upp andra över saker som de själva gör. Allvarligt talat, om du tycker så illa om när folk trycker ner andra eller förnedrar dem så borde du väl inte uppföra dig likadant? Du använder dig till och med av personangrepp. Nä, jag förstår verkligen inte hur du tänker med dina inlägg.

Ja, kallas man inte nu för tiden för nättroll om man helt oprovocerat gnäller över något man egentligen inte har någon aning om, bakom en datorskärm, utan att känna personen i fråga? Trodde det var ett rätt vanligt begrepp nu för tiden..? Om du anser att jag är ett sk troll för att jag säger ifrån till personer som skriver elaka, onödiga kommentarer så visst får du tycka det, personligen så tycker jag det är ganska konstigt tänkt. Då måste jag ha missförstått begreppet nättroll.

Vi hade en tjej som ställde en fråga, villet hon har rätt att göra precis som alla andra.

Det hon fick till svar var att det var en dum fråga, att hon inte skriver korrekt svenska och någon skrev tillochmed "hur fan ska vi veta det?". Så otrooooligt onödigt i mina ögon att ens öppna munnen då. Har man de åsikterna snarare än något snällt att skriva så kan man istället låta bli att svara. Jag har själv varit tjejen som sitter på andra sidan för att få dessa typer av kommentarer och ingen som upplevt det själv kan förstå hur ledsen man blir. I den här tråden gjorde jag absolut inget annat än att säga ifrån till dem som lagt den typen av kommentarer, pga att jag tyckte väldigt synd om tjejen i fråga. Hur nu det får mig till att ha någon form av dubbelmoral och använda personangrepp förstår jag faktiskt inte heller. Jag skrev "ta inte ut er bitterhet på nätet och lägg energin på något vettigare".. Jag ber hemskt mycket om ursäkt för de extremt kränkande och personliga påhoppen!

Well, I guess I'm the bad guy ;)
  • SarahA1989

Har fortfarande inte fått min mens och så fryser jag fruktansvärt mycket varje kväll jag kanske är gravid ändå vad hade ni gjort min bröst känns större och har mer flytningar än vanligt

• Mila
    SarahA1989 skrev 2017-02-18 21:04:35 följande:

Har fortfarande inte fått min mens och så fryser jag fruktansvärt mycket varje kväll jag kanske är gravid ändå vad hade ni gjort min bröst känns större och har mer flytningar än vanligt

Jag skulle tagit ett till test. Annars ringa en barnmorska, så kan du rådfråga där och kanske få en undersökning? :)
    Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ MF i juni, MA i december ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
  • Alexc88

Hej

Jag har i 1.5 veckas tid haft dov smärta i svanken ( vilket jag aldrig har isamvand med mensen) även haft mensvärk / växtvärk i livmodern .

Hade bim i fredags men ingen mens kom . Tog ett test i går bim+1 som visa negativt.

Idag när jag torka mig efter toabesök så blev de ytterst lite rosa flytning på pappret. På senaste toabesöket fanns de inge tpå pappret. Min mens borde ha kommit igång nu om de är den som ska komma .. någon som varit med om liknande och kanske varit gravida ändå men förtidigt och testa?

Vi har försökt i 9 månade rnu och bli gravida med nr 2 . Haft många skengraviditeter. Börjar bli jätte trött på att "försöka" nu.

Svar på tråden Är jag gravid