• yennie84

    Tredje barnet med BF hösten 2017 - jag behöver din input

    Plussade i morse (!!!!) med BF 21/10 om allt funkar. Har två barn sedan innan dotter 8 år och son 5 år. Pappan i familjen kom in i morse efter att ha sett testet och sa grattis grattis. Det gick ganska fort tror jag, bestämde oss för att försöka med en nummer tre för två veckor sedan. Efter att jag pratat om det i ett år. Nu till mina undringar. När berättar ni för folk? Framförallt för barnen? Jag vill bara skrika ut detta för hela världen.

  • Svar på tråden Tredje barnet med BF hösten 2017 - jag behöver din input
  • Moneece

    Grattis! Är själv i v 12 med tredje barnet nu :) De flesta vet redan om det ocv vissa har vetat länge eftersom som du säger så ville jag bara skrika ut det för hela världen :)

    Barnen vet också men de bryr sig inte så mycket om det - det ena är 4 år och det andra 1,5 år gammal ;)

  • yennie84
    Moneece skrev 2017-02-15 08:23:57 följande:

    Grattis! Är själv i v 12 med tredje barnet nu :) De flesta vet redan om det ocv vissa har vetat länge eftersom som du säger så ville jag bara skrika ut det för hela världen :)

    Barnen vet också men de bryr sig inte så mycket om det - det ena är 4 år och det andra 1,5 år gammal ;)


    Tack! Min man vill vänta till vecka 12 men vareviga dag känns ju som en vecka....
Svar på tråden Tredje barnet med BF hösten 2017 - jag behöver din input