• KTHStudenten

Leasing av barnprodukter, en undersökning

Hej!

Vi är sex glada KTH-studenter som på uppdrag av skolan i vårt masterprogram ska undersöka alternativa betalningsmetoder när man införskaffar barnprodukter.

Enkäten tar 2 minuter att svara på och vi skulle verkligen uppskatta ifall ni tog er tiden och svarade på den.

Tack på förhand! :)

docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfM6OsACkrv-vrgVUQwEO4cRlHIwV7k_sGcGfUFgw0NK6Y3uQ/viewform

• Svar på tråden Leasing av barnprodukter, en undersökning
  • Anonym (qw)

Det här är tråden för er: www.familjeliv.se/forum/20/334 
    och ingen annan.

Jag har lite frågor. Hushållets inkomst, är det per månad, halvår, år?
    Hur mycket vi spenderat på barnutrustning, Är det all utrustning överhuvudtaget över de här 14åren då vi först fick barn, eller bara vid detta tillfälle? Räknas en från början köpt grej som ärvd om nuvarande barnet tar över det från den äldsta? 

• Anonym (S)

Menar ni "vagga" som i just en vagga eller barnsäng i allmänhet? Spjälsäng är det som de allra flesta använder.

• AnonymAurora82

Tror att ni skulle vinna mycket på att som tidigare påpekats förtydliga frågorna. Arbeta igenom enkäten med tanken att bli tydligare så tror jag att ni kan få bättre svar.

• KTHStudenten

Tusen tack alla som har svarat på vår enkät! Jag förstår att vissa frågor kan vara otydliga, men vi tar med det som feedback till nästa gång. 146 svar, tack!!

Svar på tråden Leasing av barnprodukter, en undersökning