Är jag gravid trots testet var negativt?
Hej. November 2016 slutade jag äta p-piller. Jag fick min första mens ca 4-5 dagar efter jag slutade, fick sedan mens igen ca 6 dagar efter den första slutade (runt den 16 december om jag och min fästman minns rätt). Anledningen till att jag skapade denna tråden är för att jag har graviditetsymptom som trög och svullen mage, utebliven mens, huggande och ömmande känsla under naveln, illamående på natten, ständigt trött, svullna bröst, kissar mer än vanligt och förändrade smaklökar. En märklig sak var också att det gjorde ont inuti mig när min man förde in sin ***. Vi fick avsluta akten pga smärtan och det har inte hänt förut. Jag hade min mens senaste gången den runt den 12 Januari, som varade i 4 dagar.
Igår provade jag ett sticktest (graviditetstest) och den var negativ.
Är jag gravid eller är det oregelbunden mens fortfarande? I såna fall, varför symptomen?
Jag är diabetiker och behöver kontakta min läkare om jag är gravid, för att ha mer koll på blodsockret.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-02-18 13:55
Glömde skriva känsliga bröstvårtor, de har blivit mörkare runt bröstvårtorna och syns blodådrar på vårtvården.