Jag plussade igår
Hej allihop
Igår plussade jag, det bemöttes både med glädje och rädsla. Plussade senast den 7 november där små blödningar började redan efter tre dagar. Fick gå på ultraljud där det sedan konstaterades att jag fått missfall. Fick gå in och mäta hcg värden där de gick ner istället för upp. Läkaren gjorde då ett nytt ultraljud som visade att barnet faktiskt fortsatte att växa och att allt såg normalt ut. Blödningar namn fortsatte sådär smått och efter 3 veckor med blödningar och fortsatt foster utveckling fick jag mitt missfall. Var jobbigt med allt velande fram och tillbaks från alla läkare. Fick då slutbwskedet den 19 december att de konstaterade missfallet. Var inte alls roligt precis innan jul. Fick min första mens den 19 januari efter missfallet och igår plussade jag igen.
Både jag och sambon är så oroliga att det ska gå fel igen efter den jobbiga tiden under förra graviditeten.
Dock vill jag gärna ha någon eller några som vi kan följas åt tillsammans. Om ni redan har plussat vad har ni för historia ? Eller symtom ?
Eller kanske tror ni att ni är gravida ? Vill gärna ha folk att rådfråga osv. Vill påpeka att detta isåfall blir mitt första barn om det går som det ska.