• Anonym (ts)

Finns det män som gillar riktigt stora bröst?

Som rubriken! Med stora bröst menar jag G-kupa och uppåt. 

• Svar på tråden Finns det män som gillar riktigt stora bröst?
  • Anonym (mårrgan)
    Jontemyra skrev 2020-08-04 15:22:32 följande:
    Brösten får gärna vara gigantiska och hänga ner till naveln. Så vackert och sexigt
    du får gärna förklara HUR du hittade denna mer än 2 år gamla tråd.
    Via sökfunktionen ?  Vad sökte du på ? 
  • Martina1970
    Bröstlängtan skrev 2020-08-05 11:02:40 följande:

Jag älskar stora, jättestora, gigantiska bröst. Har nog drömt om att träffa en riktigt bystfager kvinna i hela mitt liv, men tyvärr har ödet velat annat. De kvinnor jag förälskat mig i och levt med har haft små bröst. Tyvärr har min längtan efter en bystig kvinna gjort att mina förhållanden spruckit. Jag har helt enkelt inte blivit upphetsad när det kommit till sex.

Nu när jag är singel igen vet jag att om jag någonsin ska ingå i ett förhållande så ska det vara med en kvinna som väcker både kärlek och lust...hennes utseende i övrigt är av mindre betydelse men brösten ska vara riktigt stora. De får gärna hänga långt ner till naveln eller ännu längre.

Alltså, jag kan förstå, när det kommer till sex, att man kan ha vissa saker man tänder på, tex. stora bröst. Också att man dras till och blir lättare förälskad någon som har det man finner attraktivt. Men jag måste få fråga dig: du säger att utseendet i övrigt inte är så viktigt. Men hur är det med personligheten? Intelligensen? Är den också av underordnad betydelse? Jag är nyfiken, för det händer att man som kvinna med stora bröst, möts av fördomar att man inte är så smart. (Har i mitt fall gjort att jag försökt dölja mina bröst så mycket det gått när jag var yngre)
  • Bröstlängtan
    Martina1970 skrev 2020-08-05 13:36:27 följande:

Alltså, jag kan förstå, när det kommer till sex, att man kan ha vissa saker man tänder på, tex. stora bröst. Också att man dras till och blir lättare förälskad någon som har det man finner attraktivt. Men jag måste få fråga dig: du säger att utseendet i övrigt inte är så viktigt. Men hur är det med personligheten? Intelligensen? Är den också av underordnad betydelse? Jag är nyfiken, för det händer att man som kvinna med stora bröst, möts av fördomar att man inte är så smart. (Har i mitt fall gjort att jag försökt dölja mina bröst så mycket det gått när jag var yngre)

Nej, personligheten och intelligensen är viktig och det är det som alltid fångat mitt intresse. Brösten har initialt inte varit något jag fokuserat på. Detta har lett till kärleksfulla och fina relationer...men i slutändan har det inte fungerat för att jag inte känt sexuell upphetsning. För övrigt har relationerna varit bra.

Jag är kanske lite märklig, men jag hoppar inte i säng med någon som jag inte har starka känslor för...dessvärre har ingen av dessa (förutom min första tonårsförälskelse) haft stora bröst.
  • Bröstlängtan

Jag räcker upp handen direkt! Finns inget vackrare, kvinnligare, ljuvligare, sexigare och mer upphetsande än riktigt stora bröst

• Anonym (mdd)

Ja om dom är REJÄLT hängiga och då menar jag inte som i fettfetishporr

• Bröstlängtan
    Anonym (ts) skrev 2017-02-21 14:50:58 följande:

Jag har 80 H och dom ser allt annat än små ut. 

80 H verkar vara stort och fint. Finns inget vackrare och kvinnligare än jättestora bröst.

Tänk att träffa en kvinna med Ö-kupa och få tillgång till hennes öar. Där hade jag gärna strandat och blivit Robinson Crusoe.
  • Liftforsex89

Stora bröst triggar mig på två sätt,

Själva storleken, vill kunna hålla en tutte med 2 händer. gärna att en tutte är lika stor som mitt huvud

Vikten, vill kunna känna trycket från en massiv tutte i mina hände,

Helt enkelt super sexigt med stora bröst för mig.
  • Anonym (Mman)

Ja om det är silikon. 

• ElfDanne91

Ja jag älskar Xxl bröst!  finns det någon här som vill dela med sig med några bilder så är det mycket uppskattat!Solig   
    om någon är singel med stora bröst och saknar lite närhet så vill jag mer än gärna ses!😜.

• Tom Araya
    Anonym (ts) skrev 2017-02-21 14:31:00 följande:

Jag vet inte vad som menas med "riktigt stora". G-kupa säger mig inget alls.
    Men rejält stora bröst= ok. Gigantiska som jag bara sett på bild= nja.
  • Anonym (A-B kupa)

Jag gillar lite mindre bröst efter som jag tycker att det ser groteskt ut med stora bröst  

• Anonym (TW)
    ElfDanne91 skrev 2023-01-11 01:11:19 följande:

Ja jag älskar Xxl bröst!  finns det någon här som vill dela med sig med några bilder så är det mycket uppskattat!Solig   
    om någon är singel med stora bröst och saknar lite närhet så vill jag mer än gärna ses!😜.

Jag har välsignats med strl 70I helt naturlig.

• Anonym (TW)
    Anonym (TW) skrev 2024-03-01 20:02:08 följande:
    Jag har välsignats med strl 70I helt naturlig.
    Har alltså I-kupa. Är mycket nöjd. Drömmer om ännu större, typ J-kupa, helst K-kupa.
  • Bröstlängtan
    Anonym (ts) skrev 2017-02-21 14:31:00 följande:

Jag räcker upp handen🙋?♂️
  • Bröstlängtan
    Anonym (TW) skrev 2024-03-01 20:13:24 följande:
    Har alltså I-kupa. Är mycket nöjd. Drömmer om ännu större, typ J-kupa, helst K-kupa.
    Wooow
Svar på tråden Finns det män som gillar riktigt stora bröst?