Fler i Skåne som planerar att starta bebisverkstad snart
Hej!
Är det fler i Skåne som planerar att starta bebisverkstaden snart? :)
Mvh
Victoria
Hej!
Är det fler i Skåne som planerar att starta bebisverkstaden snart? :)
Mvh
Victoria
Jag har försökt hålla ut till efter Bim med alla mina. Denna gången plussade jag på Bim + 2. :)
Grattis missahlman och limath =D!!
När är ni beräknade då =)?
Ytterligare en skåning som vill vara med, är inne på vårt första förslag försök just nu. Är inne på bim-5 så nu är det bara att vänta ett tag till (är inte alls bra på att vänta). När har nu börjat testa?
Funderar starkt på att testa om imorgon, är dop bim -1 eller Bim -2. Men tror verkligen inte att jag är gravid så drar mig för att testa
Grattis missahlman och limath =D!!
När är ni beräknade då =)?
Funderar starkt på att testa om imorgon, är dop bim -1 eller Bim -2. Men tror verkligen inte att jag är gravid så drar mig för att testa
Dagens tröst!
23/1 :)Hur gick det? Har du testat idag?
Funderade på att skriva när tråden kom upp men gjorde aldrig det. Vi ändrade starten. För en vecka sen skulle min mens kommit på bim+3 i torsdags så testade jag positivt :)
Funderade på att skriva när tråden kom upp men gjorde aldrig det. Vi ändrade starten. För en vecka sen skulle min mens kommit på bim+3 i torsdags så testade jag positivt :)
Härligt med så många plus!
För vår del blir det första riktiga försöket nu, ägglossning till helgen enligt mina appar så jag hoppas att ägglossningstest kommer bekräfta det.
Haha, jag jobbar i Höör! Men bor i Helsingborg
Härligt med så många plus!
För vår del blir det första riktiga försöket nu, ägglossning till helgen enligt mina appar så jag hoppas att ägglossningstest kommer bekräfta det.
Haha, jag jobbar i Höör! Men bor i Helsingborg