• VictoriaBerggren

Fler i Skåne som planerar att starta bebisverkstad snart

Hej!
    Är det fler i Skåne som planerar att starta bebisverkstaden snart? :)

Mvh
    Victoria

• Svar på tråden Fler i Skåne som planerar att starta bebisverkstad snart
  • Limath

Jag har försökt hålla ut till efter Bim med alla mina. Denna gången plussade jag på Bim + 2. :)

• orzia1
    Erica1985 skrev 2017-05-20 07:31:45 följande:

Ytterligare en skåning som vill vara med, är inne på vårt första förslag försök just nu. Är inne på bim-5 så nu är det bara att vänta ett tag till (är inte alls bra på att vänta). När har nu börjat testa?

Jag är typ testgalen så börjar på typ bim-4
  • Erica1985

Funderar starkt på att testa om imorgon, är dop bim -1 eller Bim -2. Men tror verkligen inte att jag är gravid så drar mig för att testa

• Limath
    Sandra610 skrev 2017-05-21 23:39:52 följande:

Grattis missahlman och limath =D!!

När är ni beräknade då =)?

23/1 :)
    Erica1985 skrev 2017-05-22 12:46:42 följande:

Funderar starkt på att testa om imorgon, är dop bim -1 eller Bim -2. Men tror verkligen inte att jag är gravid så drar mig för att testa

Hur gick det? Har du testat idag?
  • MissAhlman
    Limath skrev 2017-05-23 10:16:40 följande:

23/1 :)Hur gick det? Har du testat idag?

Tack! Har testat positivt med digitalt. Beräknat 28/2.
  • student2013

Funderade på att skriva när tråden kom upp men gjorde aldrig det. Vi ändrade starten. För en vecka sen skulle min mens kommit på bim+3 i torsdags så testade jag positivt :)

• MissAhlman
    student2013 skrev 2017-06-19 14:39:24 följande:

Funderade på att skriva när tråden kom upp men gjorde aldrig det. Vi ändrade starten. För en vecka sen skulle min mens kommit på bim+3 i torsdags så testade jag positivt :)

Grattis!
  • knivskrik

Härligt med så många plus!

För vår del blir det första riktiga försöket nu, ägglossning till helgen enligt mina appar så jag hoppas att ägglossningstest kommer bekräfta det.

MissAhlman skrev 2017-05-19 12:40:37 följande:
    Höör Skrattande

Haha, jag jobbar i Höör! Men bor i Helsingborg Glad

Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • MissAhlman
    knivskrik skrev 2017-06-20 16:01:20 följande:

Härligt med så många plus!

För vår del blir det första riktiga försöket nu, ägglossning till helgen enligt mina appar så jag hoppas att ägglossningstest kommer bekräfta det.

Haha, jag jobbar i Höör! Men bor i Helsingborg

Vart jobbar du då?
  • knivskrik
    MissAhlman skrev 2017-06-20 21:30:38 följande:
    Vart jobbar du då?
    På kommunen, social sektor
    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
Svar på tråden Fler i Skåne som planerar att starta bebisverkstad snart