Gravid eller vara spökande kropp
Hej!
Har en liten fundering som jag funderat på i några dagar.
Slutade med P-piller okt 2016 och börjat planera barn????
Mensen har som innan pillren inte varit 100 regelbunden men hyfsat i alla fall.
Så den 22 januari fick jag en mens som varade i 5-6 dagar (som min mens normalt gör) efteråt så kommer oxå som vanligt de olika flytningarna i olika skeden.
Vad jag nu är brydd på är att jag ni i februari fick min mens ungefär då jag räknade med att den skulle dyka upp. Men 2 dagar före så får jag som lite rosa flytningar, men svagt rosa. Men i minimi mängder. Detta varade alltså i 2 dagar, en natt fick jag också magkramper som efter nån timme försvann. Sedan kom min mens, dock bara 4dagar och rätt så sparsam, typ en dag som var lite mer bara. Tänkte inte så mycket på det då, men nu strax över en vecka sedan mensen slutade så har jag ännu inte fått mina flytningar som normalt kommer typ direkt. Jag har haft stickningar, dragningar och typ som stel träningsverk i nedre delen av magen. Nu sista dagarna så har min kille haft svårt att komma längre in i mig då det tar stop och gör ont.
Så frågan är om någon som är/varit gravid känner igen sig?
Jag har inte tagit något test men funderar på det även om man känner sig lite dum då jag ju nog hade mens?
Men kan det vara för tidigt att visa nått + då jag annars inte känner av några grav symtom?
Tack på förhand!????