• lllycka

missfall??? vad är detta? hjälp

Har sen en vecka fått extremt mkt flytningar.
    Trådiga och slemmiga, + sen några dagar fått så ont i ryggen ner i skinkorna och även lite små hugg i magen/ljumskarna. Men ryggvärken är värst.

Är gravid i v7,

Är så rädd att de är missfall på gång! GYN i mitt landsting vägrar ta emot mig.

Lämnat urinprov på MVC, visade inga tecken på UVI

• Svar på tråden missfall??? vad är detta? hjälp
  • DragonWoman

Låter som växtvärk. Blöder du? Om inte så är det bra tecken

Marco 001027 Marcus 061112 Malva 130426 Julian 140920
  • lllycka
    DragonWoman skrev 2017-03-02 10:32:59 följande:

Låter som växtvärk. Blöder du? Om inte så är det bra tecken

Marco 001027 Marcus 061112 Malva 130426 Julian 140920
    Inget blod alls, men gör så ont i ryggen de svider och drar i ljumskarna + extrema trådiga flytningar, de liksom hänger ur mig
  • Nykär15
    lllycka skrev 2017-03-02 11:01:11 följande:
    Inget blod alls, men gör så ont i ryggen de svider och drar i ljumskarna + extrema trådiga flytningar, de liksom hänger ur mig
    Låter helt normalt. Man kan få jättemycket flytningar som gravid och växtvärk är ju bra att känna så jag hade inte vart orolig om jag vore du. Först om det är blod och smärta ihop som man ska börja bli orolig och kollas upp. 
  • Lee***

Kan förstå din oro och att man inte kan ta in när andra skrivet att det är nog inget att vara orolig för. Om du är orolig , besök en privat gyn.

Hade också väldigt mycket flytningar och har ff, ibörjan kändes det hela tiden att mensen är på väg för växtvärk och mens smärta är liknande smärta o svårt att skilja dem åt. O då är det inte konstigt att man även får ont i ryggen.

• EpicNurse

Det låter helt normalt. Flytningar kan man ha i mängder och smärtan du har är för att livmodern växer.

Svar på tråden missfall??? vad är detta? hjälp