Magkänsla skriker dotter- väntar en son enligt RUL
Hej. Var på rutinultraljudet i fredags (vecka 20) och bm sa att med 98% säkerhet så väntar jag en son. Var helt säker på att det var en flicka därinne och nu kan jag inte släppa det. Man såg att den hade något mellan benen men man såg inte så tydligt som jag sett på andras bebisar när de visat klipp och bilder osv. Sen jag plussade har jag mått illa, har fått massa utslag i ansiktet (blivit mycket fulare) Baking soda test säger flicka, kalendern säger flicka, MAGKÄNSLAN SKRIKER flicka.. alla i min närhet trodde också flicka. Alla symtom och skrönor tyder på det, men det verkar som om att jag ska få en pojk. Känns så konstigt, drömmer fortfarande att jag väntar en flicka... det känns i hela kroppen och själen att det inte alls är en pojke utan en flicka. Och nej det är inget önsketänkande heller för könet spelar ingen roll för mig. Känns bara så frustrerande att hela kroppen skriker att det är en flicka medan huvudet säger pojke för det var ju det bm såg. Nu har jag läst på lite på nätet och väldigt många har sett snopp och pung på rul men det kom ändå ut flickor. Är det stor sannolikhet att det kan vara så även här? Kommer nog boka in ett könsultraljud efter vecka 26, för blir helt tokig på detta....
Någon som känner igen sig i detta? ????