• Anonym (gman)

    Tror jag ska böga lite

    Haft otur med tjejer. Fantiserar ofta om män. På sistone har tankarna funnits där, kanske prova att dejta en man?
    Lite spännande faktiskt. Sex med män gillar jag iaf.

  • Svar på tråden Tror jag ska böga lite
  • Anonym (Ove)

    Kör hårt. Om inte så träffar du kanske några bros.

    Sedan är det så mycket enklare att träffa män för kravlöst sex. Bara dra ner grindr och få napp knulla och säga hej då. ^^

  • Anonym (Kille)

    Whatever floats your boat. Kör på om det känns rätt.

  • Anonym (NeverGay)
    Anonym (farrelito) skrev 2017-03-15 14:24:39 följande:

    hur gammal är du :)


    Då är jag fan hellre utan!
  • Anonym (gman)

    är just det att träffas via nätet som kan va knepigt, vet inte om kemin stämmer, bättre då om det bara sker irl


    08:45

    hänt några ggr att jag känt attraktion till män, men man kan ju inte bara ragga sådär, hur vet man vem som ev är villig? 


  • Domesticgoddess

    Kör så det ryker om du är nyfiken :) Om tanken på nätet inte tilltalar så dra med dig en kompis (evt tjejkompis om du har oturen att ha homofobiska killkompisar) och gå på gayklubb.

  • Anders 386

    Ja, sex med en man skulle vara häftigt. Har ofta fantiserat om det. Men bara något lite erfarenhet när jag var ung. 
    Det skulle väl också vara ett sätt att få uppleva en avsugning nån gång i livet...  Tungan ute

    Det som gör sex med män intressant är ju också det där att män öht är mer "kukfixerade" än kvinnor. Vi är intresserade både av vår egen och andra mäns kukar. Dom flesta kvinnor ser bara kuken som vårt eget redskap för vår egen njutning. 50% av alla kvinnor kommer ju inte ens av kuken utan njuter mera av tunga och fingrar. 

  • Rikard81

    Det är skönare än man tror att suga, kuken är väldigt len och mjuk. Finns många härliga stunder man har med män

Svar på tråden Tror jag ska böga lite