Kan inte sluta tänka på min äldre arbetskamrat..
Sedan ett halvår tillbaka är jag åter på mitt ordinarie jobb efter att ha varit tjänstledig för annat ett tag.
Innan jag gick var det lite spänt mellan mig och en arbetskamrat. Inget hände dock. Jag är fortfarande osäker på om det bara hände inne i min hjärna. Jag känner en stark fysisk attraktion och blir pirrig och nervös i hennes närhet. Vi båda har familj. Innan jag gick hade hon nyligen separerat men har nu en ny man. Jag har man och två barn som jag givetvis älskar över allt annat!
Så fort vi ses så startar fantasierna inne i mitt huvud.
Tidigare kände jag av spänningen mellan oss, att det fanns något i luften liksom. Kan inte säga att jag upplever detsamma nu. Detta har gjort att mitt undermedvetna kämpar för att få tillbaka hennes uppmärksamhet. Det här är otroligt jobbigt!!
Jag är nästan 100% säker på att jag aldrig skulle kunna/vilja göra verklighet av fantasierna utan att det handlar om flirtandet och bekräftelsen.
Jag vet ärligt talat inte hur jag ska ta itu med mina känslor! Blir galen av detta!
En utanför kontoret eller en dag hon inte är där är så galet tråkiga.
Nu har hon bytt avdelning så vi ses nästan bara på lunchen och någon fikarast. Eller om någon har ett ärende till den andres avdelning.
Ville nog mest bara skriva av mig! Hoppas någon orkat läsa. Vet inte riktigt vad jag vill ha svar på dock!
Kan tillägga att det är ganska stor åldersskillnad på oss. Hon är betydligt äldre.