udrar om det är nått
hej jag och min pojkvän försöker bli gravida. jag hade också en dröm om att jag gjorde ett grav test och det visa positivt. men jag kudde inte tro det i drömmen så jag tog ett till och man kunde tydligt se ett plus. och den senaste veckan har jag varit öm i brösten. jag trodde först berodde på att behån satt lite fel och det är lite för liten så tog av mig den bytte till en som är min kupstorlek och allt kändes bra. men dom känns lite mer fylligare än vanligt så bara av att springa eller gå ner för trappan lite för fort gör ont. men jag är alldeles för rädd för att ta ett test för varenda gång innan mens så brukar det bli så här. så får man negativt på testet för att få mens några dagar efter. för det va så förra gången för mig. och jag vet inte när jag kan ha haft ägglossning. jag har lite oregelbunden mens då det bara är 7 månader sen jag tog ut min p-stav men jag har bara haft mens 4 gånger så teknist sett så är vi inne på 5 försök denna cykel. så i väntan på mens eller icke. vill få en annans råd om jag ska köpa ett test eller vänta till slutet utav månaden?