Okej att chatta om sex?
Hej! Jag har ett dilemma över om min pojkvän gör fel eller inte, kan inte riktigt bestämma mig.
Det är så att min pojkvän för typ ett år sedan höll på med att sexchatta med en massa tjejer på internet som han inte kände, eller som han legat med tidigare. Han hade också gått och blivit kär i en tjej på jobbet. Detta jobbade vi oss igenom och nu är allt det är förlåtet. Han lovade då att sluta upp med allt sånt skit.
Men nu så har jag förstått att han igen pratar med dessa personer på internet. Altså, det är inte som att de har chatt-sex, utan mer att de snackar om vad de gillar och sånt. Typ "Jag saknar så att bara bli avsugen, tills jag kommer". Eller att han berättar detaljer om hur det var när han och jag hade sex dagen innan. Eller frågar de ingående om deras sexliv... Sen så verkar det vara så att han har legat med dessa tjejer innan vi träffades för ibland så jämför han mig med dem... Jag tror att det inte hade varit något problem för mig om det var så att han snackade med nån tjej ibland om detta. Men detta är ett samtal som verkar pågå varje dag, och ibland när jag är hemma och sitter på andra sidan soffan. (Han har skrivit att han behövde dölja sitt förvånade ansikte för att jag satt i soffan).
En tjej håller dessutom honom hemligt för sin kille (De kan bara prata när killen inte är hemma).
Jag vet inte vad han sysslar med egentligen, ellerom han ens gör något fel. Hur skall jag ta upp detta?
(Jag vet allt detta eftersom jag såg att han skrev till en tjej bakom hans rygg när han inte såg och bestämde mig för att logga in på hans konto)