• Lana77

Tappat snutte i Kävlinge!!!

Hej!

Vi letar efter snutte som vi har tappat igår i Kävlinge (Skåne). Ska vara omkring Korsbacka förskolan eller nära Olofsgatan.

En grå kanin snutte.

Den har min dotter haft sedan hon föddes i över 3 år. Hon sover med den, den går med henne överallt!! Snälla hjälp oss att hitta!

• Svar på tråden Tappat snutte i Kävlinge!!!
  • Anonym (kolla upp det)

Den ligger ca 250 meter ifrån macken mot "vägbron" du måste svänga vänster när du kör ut ifrån macken. Berätta gärna om jag hade rätt !

• Anonym (kolla upp det)

Vill berätta tydligare.

Jag har faktiskt drömt om den där nallen!

Det låg vid korsningen på andra sidan macken. Npgra ungdomar hoppade med skateboard över den och ett öga gick sönder. "Jag" vet inte vem jag var i den egentligen men i drömmen gav "jag" den till en tjej som satt bak på en moped! Dom svängde höger i den korsningen (när man står ansikte emot macken) det fanns en till moped med o hon som fick nallen kastade den på sin kompis som inte lyckades fånga den! Så den klarade sig undan väg-sopmaskinen vid korsningen för att hamna ca 250meter bort där den efter ha blivit påkörd av bil ligger i vägkanten ensam blöt och kall. Det var min dröm. Jag har inte varit i Kävlinge sen 2008 tror jag det var!

Kolla gärna upp det ! På dem platser jag uppget nu ^^ vill veta hur väl min dröm faktiskt stämmer :p

• Anonym (kolla upp det)

Ändrar mina 250m* kvarngatan eller harrievägen.. Men det var inte hus precis vid vägen det fanns lite träd där? Har bara åkt genom någon enstaka gång så känner inte till kävlinge så bra tyvärr!

Svar på tråden Tappat snutte i Kävlinge!!!