• Anonym (Förvirrad)

Flört med upptagen kille

Under ca två månaders tid så har en kille flörtat med mig på gymmet. Vi tränar på samma tider och väldigt ofta, så det blir i alla fall 5-6 dagar i veckan som vis es på just gymmet.
    Innan han började flörta så kände jag att han kollade in mig i säkert ett år.. Sedan började han sakta men säkert att säga hej, som utvecklades till att han började ta på min axel, min rygg osv. när han gick förbi, vi ler till varandra och jag han kollar ofta på mig från andra sidan gymmet, när vi är i närheten av varandra så kollar han alltid djupt in i mina ögon, på ett sådant sätt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Nu har han även frågat vad jag heter och andra allmänna frågor om mig, vart jag bor, ålder och ah allt möjligt... Vi har i kanske tre veckors tid nu kramats flera gånger och han har varit fysisk på andra vis också, genom att ta på min höft osv. Hans kompisar hejar på mig och pratar med mig och allt har varit så otroligt tydligt att han är intresserad.
    Men nu har jag fått reda på att han har flickvän och jag är otroligt förvirrad och vet inte hur jag ska tänka... Detta var inget som han nämnde utan kom på tal genom en av hans vänner...
    Jag är verkligen intresserad av honom och jag är fortfarande övertygad om att han gillar mig med...
    Vet inte hur jag ska tänka eller vad jag ska göra?
    Har jag missuppfattat alla tecken och signaler? När det gäller just det så absolut det hade jag kunnat om det BARA hade varit att han hälsade på mig, för man måste kunna utan att det ska vara något mer. Men när man lägger ihop alla andra saker som han har gjort så kan jag väl ändå inte misstolkat allt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-03-19 20:52
    Kan lägga till att han kallar mig för "gorgeous", "fina", "snygging", "snygg-kombinerat med mitt namn" och jag har hörde honom säga till sina vänner innan vi började prata att "där är den där snygga tjejen".

• Svar på tråden Flört med upptagen kille
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (sopor) skrev 2017-03-21 10:32:55 följande:
    Som sagt, det går inte att resonera rationellt med människor som är förälskade. 

Du vet att han är ett asshole som inte drar sig för att bedra sin partner och som förmodligen kommer göra likadant mot dig när han tröttnat på dig och en ny pingla dyker upp på gymmet som han gör knäsvag... det är ditt intellekt som talar.....men eftersom han bara får det att pirra och knäna viker sig så ska du givetvis skita i vad ditt intellekt säger och bara gå efter begäret...  känns det rationellt tycker du?
    Nej, jag fattar att jag inte tänker rationellt.
    Hade jag haft en kompis som var i samma situation så hade jag sagt att hon gör bäst i att glömma killen och gå vidare med sitt liv. Men nu är jag i denna situationen och jag antar att jag behöver bearbeta detta innan jag kan tänka klart igen.
  • Anonym (sopor)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2017-03-21 10:44:11 följande:
    Hade jag haft en kompis som var i samma situation så hade jag sagt att hon gör bäst i att glömma killen och gå vidare med sitt liv. Men nu är jag i denna situationen och jag antar att jag behöver bearbeta detta innan jag kan tänka klart igen.
    Nä, vad du behöver göra är att undvika ha kontakt med källan till dina problem till du "nyktrat till" och kan tänka rationellt igen. Du gör den klassiska tabben att försöka resonera rationellt när du är "berusad", det funkar sällan bra för när man är "full" så kan man inte resonera rationellt för den delen av hjärnan har liksom gått och lagt sig.

Vi tar ett exempel.
    Du går på fest, du super dig snorfull, du har länge tyckt att din chef är supersexig, rätt vad det är så tycker du att det är en fantastiskt bra idé att trycka upp chefen mot väggen och hångla... nu pausar vi lite...

1 tror du att du kommer kunna föra ett bra resonemang med dig själv när du är snorfull?

2 tror du att det resonemanget kommer vara lättare att föra efter att du nyktrat till?

3 tror du att det är en bättre idé att avlägsna sig från festen och vänta till du nyktrat till innan du ens försöker föra det resonemanget med dig själv?
  • Anonym (Kanske han bara vill ligga?)

Jag känner igen detta från ett gym som jag tränade på för ett par år sedan. Väldigt mycket är otroligt likt din berättelse. Vår flört ledde till att vi hade sex på en av toaletterna en kväll när det knappt var några andra där. Vi kunde inte hålla händerna från varandra och när jag hamnat lutade mot handfatet drog han plötsligt bara av mina tät åtsittande träningsbyxor så att min röv och lår blottades.

Vad som sen hände minns jag men ändå lite i som en dimma. Han drog i sär mina skinkor och började slicka mig överallt därnere i fitta men också i stjärthålet, typ samtidigt. Det var otroligt härligt att känna hans kåthet som man märkt fanns där sedan drygt ett år tillbaka. Bara låta honom ta för sig och hålla på med en. Strax därefter tog han mig stående frammefrån. Jag tror vi klarade oss utan att bli upptäckta för det har nog bara en ur personalen kvar och hon stod mest i kassan.

Efter denna händelse förändras vår flört drastiskt. Jag var ju också intresserad men det var som om han fått det han vlile ha. Han hälsade och så även efteråt men hans intresse hade liksom svalnat. Jag tyckte det var jättetråkigt för det var ju inte riktigt så jag ville att det skulle bli. När han ett par månader senare visade intresse igen sa jag "nej tack" inombords då jag i förstod att han faktiskt bara var ute efter stt få slicka och knulla.mig igen.

• hurak
    Anonym (Förvirrad) skrev 2017-03-21 10:44:11 följande:
    Håll oss uppdaterade!
  • Anonym (Förvirrad)
    hurak skrev 2017-03-25 18:47:24 följande:
    Håll oss uppdaterade!
    Ja, vad ska jag säga. Han har fortsatt att flörta absolut. Jag har väl inte heller nekat honom, men inte heller uppmuntrat. Jag anser själv att jag inte gör något fel, jag har aldrig rört honom förutom när han har kommit fram och gett mig en kram.
    Fast idag kändes det konstigt. Han var på gymmet ensam (vilket han inte brukar vara). Vi sa hej, pratade lite, han kommenterade att jag hade snygga träningsbyxor och sedan var det inte så mycket mer.
    Efter en stund uppe på gymmet så gick jag ner en våning för att stretcha. Efter en stund kommer han också ner, men istället för att gå dit jag var (som han alltid brukar göra) så gick han in i rummet bredvid.
    Sedan efter en stund så kom det en kvinna in i det rummet som han känner och dem går båda dit jag är. Dem pratar på precis bredvid mig och jag ser att han sneglar på mig men säger inget till mig. Jag har i hörlurarna och lyssnar på musik samtidigt som jag stretchar för jag vill inte att de ska tro att jag tjuvlyssnar eller så. Jag är inte den som hoppar in i andras samtal och vill inte verka desperat så jag fortsätter i kanske 10-15 minuter. Sedan så reser de sig och går upp.

Han har inte nämnt sin flickvän efter det att hans kompis sa att han har flickvän. Senast i lördags så höll jag på att försöka göra pull-ups, vilket inte gick så bra. Han kom då fram och hjälpte mig upp och stod då bakom under hela setet och höll i mig, samma dag kallar han mig gorgeous när vi hälsade. Jag var väldigt trött i lördags för jag hade varit ute sent på krogen på fredagen och han har retade mig om min sena kväll och om att jag nog varit på efterfest och fått till det eftersom det blev så sent... Han verkade nästan lite väl intresserad av det och nämnde det flera gånger att jag nog fått till det. Precis som att han vill veta om jag träffar någon.
    Sjukt dubbla signaler ger han mig och jag fattar inte. Oavsett så borde jag ju inte bry mig då HAN ÄR UPPTAGEN. Men jag kan inte sluta tänka på honom.
    Tro mig, jag fattar att jag är patetisk som inte bara släpper detta. Han har tagit sig in i mitt huvud och liksom spikat sig fast där.
    Vad faaaaaan ska jag göra? Dubbla signaler så det bara sjunger om det.
  • Anonym (gamen)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2017-03-27 21:01:36 följande:
    Ja, vad ska jag säga. Han har fortsatt att flörta absolut. Jag har väl inte heller nekat honom, men inte heller uppmuntrat. Jag anser själv att jag inte gör något fel, jag har aldrig rört honom förutom när han har kommit fram och gett mig en kram.
    Fast idag kändes det konstigt. Han var på gymmet ensam (vilket han inte brukar vara). Vi sa hej, pratade lite, han kommenterade att jag hade snygga träningsbyxor och sedan var det inte så mycket mer.
    Efter en stund uppe på gymmet så gick jag ner en våning för att stretcha. Efter en stund kommer han också ner, men istället för att gå dit jag var (som han alltid brukar göra) så gick han in i rummet bredvid.
    Sedan efter en stund så kom det en kvinna in i det rummet som han känner och dem går båda dit jag är. Dem pratar på precis bredvid mig och jag ser att han sneglar på mig men säger inget till mig. Jag har i hörlurarna och lyssnar på musik samtidigt som jag stretchar för jag vill inte att de ska tro att jag tjuvlyssnar eller så. Jag är inte den som hoppar in i andras samtal och vill inte verka desperat så jag fortsätter i kanske 10-15 minuter. Sedan så reser de sig och går upp.

Han har inte nämnt sin flickvän efter det att hans kompis sa att han har flickvän. Senast i lördags så höll jag på att försöka göra pull-ups, vilket inte gick så bra. Han kom då fram och hjälpte mig upp och stod då bakom under hela setet och höll i mig, samma dag kallar han mig gorgeous när vi hälsade. Jag var väldigt trött i lördags för jag hade varit ute sent på krogen på fredagen och han har retade mig om min sena kväll och om att jag nog varit på efterfest och fått till det eftersom det blev så sent... Han verkade nästan lite väl intresserad av det och nämnde det flera gånger att jag nog fått till det. Precis som att han vill veta om jag träffar någon.
    Sjukt dubbla signaler ger han mig och jag fattar inte. Oavsett så borde jag ju inte bry mig då HAN ÄR UPPTAGEN. Men jag kan inte sluta tänka på honom.
    Tro mig, jag fattar att jag är patetisk som inte bara släpper detta. Han har tagit sig in i mitt huvud och liksom spikat sig fast där.
    Han leker med dig. Du har fallit för en player som både vill ha kakan och äta den.

Så oerhört patetiskt av honom att använda uttryck som "gorgeous" istället för att säga det på svenska.

Du smälter när han tittar på dig.

Fortsätt bli vilseledd.
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (gamen) skrev 2017-03-27 21:16:03 följande:
    Han leker med dig. Du har fallit för en player som både vill ha kakan och äta den.

Så oerhört patetiskt av honom att använda uttryck som "gorgeous" istället för att säga det på svenska.

Du smälter när han tittar på dig.

Fortsätt bli vilseledd.
    Ja, jag har börjat att förstå det.
    Jag vill göra honom svartsjuk och fan på riktigt gör honom lika frustrerad som han gör mig.
  • Anonym (q)

se till att träffa en annan kille så du kan sluta tänka på honom!

• Anonym (m)

Ja, det bästa du kan göra i det här läget (med tanke på att ingen av er lär byta gym och därför kommer fortsätta stöta ihop med varandra som det låter) är att börja se dig om efter andra. Inte för att göra honom svartsjuk, utan för att fokusera på andra än han. Det kommer bara bli mer smärtsamt för dig om du fortsätter låta honom leka med dig. Om du kan, försök gymma på tider när han inte är där. Det är alltid lättare att komma över någon om man inte ständigt stöter ihop med varandra. 

• Anonym (sopor)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2017-03-27 21:19:37 följande:
    Jag vill göra honom svartsjuk och fan på riktigt gör honom lika frustrerad som han gör mig.
    Du tänker fortfarande snett TS.

1 För att han ska bli svartsjuk eller frustrerad så måste han för känna något för dig vilket han förmodligen inte gör. Du är som flera nämnt bara en lek för honom, bekräftelse och egoboost, resten har han hemma. Han gör förmodligen likadant med alla tjejer som nappar. När du är ute ur leken tar någon annan din plats. Det är inte dig han vill ha, det är bekräftelsen och egobosten och den kan han få från vem som helst.

2 Genom att springa omkring och försöka få honom att bli svartsjuk och frustrerad så låter du honom påverka ditt liv, vad du gör, vad du tänker, vad du känner. Vilket betyder att han fortfarande har dig lindad runt sitt finger och genom att springa omkring och försöka göra honom svartsjuk så bekräftar du bara det och ger honom det han vill ha.

Va du borde göra istället är att plocka bort honom ur ekvationen öht, lev ditt liv som DU vill det, träffa någon annan för DIN skull inte för hans skull. Kort sagt återgå till hur det var innan hans fanns med i bilden, plocka bort honom ur bilden helt. 
  • hurak
    Anonym (Förvirrad) skrev 2017-03-27 21:01:36 följande:

Vad vill du? Är du fortfarande intresserad av något seriöst? Fika med honom och fråga om hans status och vad han vill? Eller är du intresserad av något oseriöst? Vad skulle du få ut av att göra honom svartsjuk?
  • hurak
    Hur går det här? Har det hänt något mer?
  • centerMAX
    jag känner mig utnyttjad... berätta vad det var som hände sen? blev ni ihop eller ej.. jag har lagt ned tid på det här skiten! 
  • hurak
    TS - är du kvar här? Hur har det gått?
Svar på tråden Flört med upptagen kille