• Jonni Frisberg

    Tips på seriösa och billiga hantverkare i stockholm?

    Hej

    Jag och min sambo ska bygga vår dröm på en tomt vi köpt och försöker nu hitta en seriös byggfirma som är billiga och kan ha tid med detta? Är det någon som har något tips detta och kan rekommendera ett svenskt seriöst byggföretag i stockholm, som inte är svindyra och har försäkringar och är duktiga på detta? Otroligt tacksam om någon kan rekommendera oss det? Huset tänkte vi skulle va i trä och stå på platta på mark. Vi vill ha det optimala drömhuset och vill känna oss trygga och kunna vara säkra genom byggprocessen! Det är vår livs största investering. Det känns bra för att vi bygger något bestående till oss själva, men det måste bli perfekt resultat!

  • Svar på tråden Tips på seriösa och billiga hantverkare i stockholm?
  • Studentpappa

    Är enda kriterierna hittills att huset är i trä och står på platta? Har ni tänkt att byggaren ska rita ert hus?


    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
  • Anonym (Gustaf Silverstierna)

    Det finns ett byggföretag som heter byggbolaget Södermalm som byggt tre hus i samma område vi bor i, i Nacka i stockholm. Jag har hört av familjerna som byggt är supernöjda med de byggare som var där. De var inte så dyra som man kunde tro. Väldigt billiga för att ha svensk arbetskraft, skulle vi välja att bygga på vår tomt skulle jag definitivt välja byggbolaget Södermalm.

  • Anonym (Gustaf Silverstierna)

    Googlade på byggbolaget Södermalm AB och undrar om det är dessa?

    Byggbolagets.se

    Verkar vara en av få seriösa byggföretag. Mailat dem nu om offert på en utbyggnad i vartfall????????

  • Anonym (Hccv)

    Duktiga och seriösa hantverkare är inte billiga. Minst 500:- i timmen per arbetare.

Svar på tråden Tips på seriösa och billiga hantverkare i stockholm?